11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    janjaap

    Leer van de iPad2 cover laat los

    Ik heb m’n iPad2 nu sinds april 2011 en sinds een aantal maanden laat het leer van de cover los… Precies bij het tweede flapje gerekend vanaf rechts. Iemand dezelfde ervaring en wellicht al een oplossing gevonden, of succesvol garantie geclaimd?

    Bijdrager
    madcat

    als je het in april hebt gekocht zou ik gewoon garantie claimen.

    Bijdrager
    Chrisvdscheer

    Ik heb een gelijwaardig probleem maar dan met de magneet strip…

    Het lijkt wel alsof die het begint te begeven.

    Bijdrager
    Emielgroendijk

    secondelijm???

    Bijdrager
    janjaap

    Ik ben net bij a-mac geweest… men verwacht dat het garantie is, maar ik werd wel verzocht bij inname een documentje te tekenen. Hier staat dat voor alle handelingen die niet onder garantie vallen een tarief van €85,- per uur wordt gehanteerd..

    Bijdrager
    nebilem

    Dat is totaal niet in verhouding wat dat ding nieuw kost 85 euro??? WTF

    Hoeft toch niet uitklaar gehaald te worden?

    Bijdrager
    Domtoren

    Mijn ervaring met de service van A-mac is ronduit slecht. Als je geld uit wilt geven ben je welkom maar als je een probleem hebt wordt je de winkel uitgekeken.

    Ik bestel tegenwoordig online bij Apple. Laatst een iMac gekocht die niet goed was en binnen 24 uur had ik zonder gezeur een nieuwe staan.

    Die €85 euro per uur lijkt me juridisch niet hard te maken.

    Jan

    Bijdrager
    Hasoweh

    Amac daar walg ik van. Kan niet wachten tot Apple Amsterdam een feit is.

    Bijdrager
    janjaap

    Ik heb net een reactie terug van A-Mac:

    “Uit de diagnose is het volgende gebleken:
    Er is een verzoek bij Apple ingediend voor en nieuwe Smartcover.
    Bij goedkeuring zal er zsm een nieuwe smartcover geleverd worden.”

    Dat is toch interessant. Er wordt blijkbaar toegegeven dat de Smartcover vervangen moet worden. Maar daar moet ome Apple nog even toestemming voor geven.

    Dit is dus precies waar de hele discussie over gaat, de winkel geeft pas service als de winkel dat weer kan claimen bij Apple. Als ik die nieuwe Smartcover niet krijg, heeft A-Mac toch een probleempje lijkt me.

    Wordt vervolgt…

    Bijdrager
    janjaap

    Met een ‘d’ ;p

    Bijdrager
    janjaap

    Goed nieuws, de Smartcover is vervangen. Klaar, verder geen gezeur meer. Ik ben tevreden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.