9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    thomasmuller

Led Cinema Display word niet meer herkend

Hallo allemaal,

Ik zit met een vreselijk vervelend probleem, ik heb hier een leuke macbook pro 17 inc staan en een Led Cinema Display die zijn ogen niet meer open wil doen! Gisteren heb ik er nog vrolijk achter gezeten en werkte het perfecto, nu kom ik terug van mijn werk en geeft hij bij beeldscherm instellingen “Onbekend beeldscherm” aan.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad, of weet iemand hoe ik het kan oplossen ?

Vele malen dank! :x

Bijdrager
    RobinH

Opnieuw opgestart? En op “detecteer beeldschermen” geklikt in systeemvoorkeuren>beeldschermen?

Bijdrager
    thomasmuller

Ja al gedaan geeft geen resultaat, op het moment dat ik de mini-display poort erin stop dan krijg ik even op de laptop een blauw scherm zodat hij de resolutie instelt en dan kan ik wel vensters slepen naar het grote led cinema display maar hij blijft zwart:(

Bijdrager
    RobinH

Ik heb eigenlijk geen ervaring met de LED maar, heb je de helderheid niet zo laag staan dat het beeldscherm eigenlijk (qua lichtsterkte) uit staat?

Bijdrager
    thomasmuller

Neej dat zeker niet, hij geeft ook in de systeemvoorkeuren “Onbekend beeldscherm” aan en ik kan maar 1 resolutie aangeven namelijk “640×480”

Bijdrager
    Dagaloni

Je kabel is stuk denk ik. Terug gaan naar waar je hem hebt gekocht of contact opnemen met Apple.

Bijdrager
    thomasmuller

Dan ben ik gewoon een hele grote pechvogel, aangezien dit al de 2de keer is dat er iets met me display aan de hand is. Hiervoor had ik al een nieuwe ( hoop dat het een nieuwe was ) gekregen omdat er dode pixels in zaten, en nu dit weer :S

Bijdrager
    thomasmuller

Het is ongelofelijk maar hij doet het ineens weer !!! Bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Als het probleem zich nog eens voordoet en je zapt de PRAM zal het vermoedelijk wel opgelost zijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.