8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dpx

LED Cinema Display 27" Helderheid aanpassen niet mogelijk

Beste mensen,

Probleem:
    Kan de helderheid niet handmatig aan passen van mijn LED Cinema Display 27″.

Alles wat ik wil is eigenlijk in deze update beschreven:
    http://support.apple.com/kb/HT4293?viewlocale=nl_NL

Ik kan deze update niet installeren. Hij geeft aan dat het niet hoeft, wellicht doordat ik al up-to-date ben.
    Doordat ik het niet handmatig aan kan passen kijk ik voortdurend naar een scherm met helderheid 100%, wat heel vervelend is.

Mijn scherm is aangesloten op een MBP waar ik wel de helderheid handmatig van kan aanpassen. (zie meegestuurde afbeelding)
    De knopjes F1 en F2 op mijn externe keyboard werken ook niet als mijn scherm is aangesloten. Wel werken ze op de MBP maar dat past alleen de scherm van de MBP aan en niet van het scherm.

Ik zit op software 10.6.7

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Moderator
    unSOUND

Je hebt wel de USB stekker van het scherm aangesloten ?

Bijdrager
    Pieterr

Heb je de USB kabel van de ACD ook aangesloten?
    http://support.apple.com/kb/HT2810

EDIT: te laat…:smile:

Bijdrager
    dpx

Alle 3 zijn aangesloten, voeding, USB en schermkabel. Ik twijfelde eerst ook aan mijn USB uitgang. Maar ik heb mijn wacom tablet op de USB aangesloten op’t scherm en die werkt goed.

Moderator
    unSOUND

Werkt het wel als je van het externe scherm het hoofdscherm maakt ?

Bijdrager
    dpx

Helaas ook niet. Ik heb alle mogelijkheden zowat geprobeerd. Ik heb mijn MBP ook altijd gesloten en heb mijn Cinema Display als hoofdscherm.

Bijdrager
    dpx

Ik heb ook beiden open gedaan en vervolgens geprobeerd op alle soorten manieren etc. maar alsnog ben ik niet in staat om het handmatig in te stellen. Wel jammer dat ik die 1.0 update niet kan installeren..(waarschijnlijk omdat ik het al heb) maar dan verwacht ik ook de functie om het aan te passen..

Bijdrager
    dpx

Geluid is wel mogelijk! ook via de externe keyboard..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.