21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    typonerd

Leapp prijzen

Deze morgen bij LEAPP:

Een iPhone 6S Plus van 16 GB – refurbished – kost 619 euro.
    Dat is evenveel of méér dan nieuw in de Apple Store.
    Daar heb je een 6S Plus van 32GB – nieuw – aan 639 euro.
    Effe een verkoper bijgeroepen.
    “Sorry mijnheer, ik ken daar helemaal niéts van. Ik ben maar juist een verkoper. Ik zal het even doorgeven”

Bijdrager
    SvS

Bedroevend!:cry:

Bijdrager
    Joid

??‍♂️

Bijdrager
    Bugsy

Het is wat. Je moet dus prijzen vergelijken voor je iets duurs koopt?

Inactief
    Anoniem

Leapp zijn hoe dan ook boefjes met de prijzen die ze durfen vragen voor de bagger kwaliteit die ze verkopen…
    Maarja, dankzij hun sterke marketing strategieën blijven de klanten wel komen…

Bijdrager
    fatboysmart

Kijk even op Forza-refurbished… Veel goedkoper en heb daar zelf goede ervaring mee

Bijdrager
    goulashkanone

Zelf vinden ze het een “prettig prijsje”.
    Dat snap ik, als ze zo’n iPhone voor die prijs verkopen, dan is dat voor hun een erg prettig prijsje.

^^zoals StevanV
    Zijn zijn i.d.d. slim bezig met hun marketing. Mensen denken dat wanneer zo’n bedrijf reclame op tv en radio maakt, dan zal het wel iets goeds zijn.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Al eerder is LEAPP (OOK NL) hier in een topic aan de orde geweest, beter niet kopen daar… o.a. omdat de prijzen veel te hoog zijn voor wat ze verkopen.

Moderator
    Mac Daddy

Ik check af en toe MacBizz. Nog niet wat gekocht, maar ik geloof dat dat wel redelijke prijzen zijn. Ze hebben ook een winkel in Amsterdam, dus ga daar sowieso een keer langs om te kijken hoe het eruit ziet.
    Bij MacBizz zie ik een 6S plus 16GB voor 589. En dat is een open box model.

Bijdrager
    Shmoo

Let wel op dat Apple de prijzen ook pas 16 uur of zo heeft verlaagd op dit moment dus geef ze wel even de tijd om hun productprijzen aan te passen.

Verder, over de hele breedte zijn ze natuurlijk wel structureel veel te duur omdat ze zogenaamd ‘garantie’ verkopen. Terwijl wat ze (her)verkopen is Apple’s kwaliteit en degelijkheid.

Moderator
    Pete.Z

Prima, houdt de prijzen voor mijn gebruikte Apple spullen lekker hoog……

Bijdrager
    Ziegler

Als Leapp zegt dat he een prettig prijsje is, is het een prettig prijsje!

Bijdrager
    Furbz

Die prijs passen ze nog wel aan!
    Leapp hanteert geen oneerlijke prijzen, ze zijn wel duur.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Leapp = Leip

Bijdrager
    KR1275

Leap vraagt topprijzen, maar kennelijk is er markt voor. De aftersales zal wel zeer goed zijn. Zo niet, dan hadden ze niet meer bestaan.

Ik zit zelf in de audio-hoek en daar worden voor klassiekers ook woekerprijzen gevraagd. Er zijn genoeg rijken op aarde, die geen zin hebben om met particulieren te handelen. Particulieren liegen ook regelmatig, vooral op marktplaats. En als iets toch kapot blijkt, is je geld weg. Daarnaast ziet het er zelden zo mooi uit als in de communicatie wordt beweerd. Helaas is de mensheid soms zo…. Dan biedt een winkel met garantie wel een uitkomst.

Bijdrager
    TheBigZ

@KR1275: +1.

Bijdrager
    Shmoo

Rijken op aarde? lol

Bijdrager
    Ziegler

Heb je dat nog niet gezien? Bij Leapp komen mensen allemaal voorrijden met Ferrari en Porsche. Ze kopen wel 2e hands. Dat dan weer wel . . .

Bijdrager
    Shmoo

Precies ja.

Wanneer je een snelle zoekterm op Leapp doet via OMT dan zie je meteen het niveau en de doelgroep die potentieel bij Leapp koopt.

Dat zijn vooral geen mensen die van de pet en de klep weten als het gaat om Apple producten maar vooral vragen stellen als. Hij, ik wil een Refurbished MacBook kopen is deze [linkje naar Leapp] iets voor mij? Als we dan zeggen dat die machine 6 jaar oud is, 350,- te duur en dat TS voor 125,- minder budget op Marktplaats een type MacBook kan kopen die 2 jaar jonger is dat wat TS nu op het oog heeft dan gaan ze meestal niet naar Leapp maar zeggen ze dankjewel, ik ga verder zoeken.

Bijdrager
    TheBigZ

@Shmoo:
    Leapp richt zich niet zozeer op de “rijken op aarde”, alswel op mensen die niet de hele dag op Apple forums vertoeven. En dat zijn er best veel.:wink:

Bijdrager
    Ziegler

Ik denk dat leapp zich op mensen richt (en daar hoor ik ook bij, ook al kocht ik er tot nu toe pas 1 keer iets, en die telefoon heb ik geretourneerd) die even geen nieuwprijzen over hebben voor bijvoorbeeld een telefoon, maar wel een vorm van garantie willen. Ik zou nooit een tweedehands laptop of telefoon kopen via marktplaats. Een desktop gaat nog wel, maar iets dat vaak meegenomen wordt koop ik niet via mp. En dan koop je of nieuw, of via een bedrijf als leapp.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.