26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:

Bijdrager
    StefanV

Leapp Failliet!

Leapp is vanavond failliet verklaard…

Ze waren veel te duur en verkochte veel te oude machine’s die eigenlijk niet voldeden aan de kwaliteit die ze zeiden te verkopen…
    Ik was nooit echt fan van ze, maar dit is wel zuur voor personeel en klanten…

https://tweakers.net/nieuws/139565/verkoper-van-refurbished-apple-apparatuur-leapp-is-failliet-verklaard.html

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door  StefanV.

Bijdrager
    LighScan

Ik vind dat het nog heel lang geduurd heeft. Hun prijzen waren waanzinnig, ik weet niet goed welke doelgroep daar toch als klant zou gaan. Wellicht senioren die geen er geen kaas van gegeten hadden?

Bijdrager
    Brombeer

Er zijn meer van dat soort winkels in dat segment en de prijzen ontlopen elkaar niet zoveel.

Als je het mij vraagt zijn ze gewoon een beetje te woest gegroeid en wie teveel op de rand balanceert, kan naar beneden kukelen.

Maar er is nog iUsed en MacExpress en MacNetic en een winkeltje in Leiden is actief op Marktplaats…

Bijdrager
    koen

<p class=”cite”>StefanV op 8 juni 2018 om 22:21</p>
    Ik was nooit echt fan van ze, maar dit is wel zuur voor personeel en klanten…

Beetje vreemd dan dat je een uitroepteken in de titel hebt staan. Alsof je er blij mee bent 🤔

Bijdrager
    Furbz

‘T Leapp niet zo goed!

Bijdrager
    Shmoo

Denk dat het uitroepteken eerder is als waarschuwing dat je er niets meer moet kopen. 🤔

Als dit soort tweedehandsverkooppunten al termen beginnen te gebruiken als refurbished  of X maanden garantie op tweedehands spulletjes, dan denk ik dat je al niet heel erg veel bestaansrecht hebt. Als ondernemer bedoel ik dan.

Bijdrager
    KarelWillem

24 winkels en 200 man personeel.

‘Het ging best goed, we konden alleen geen nieuwe financiering krijgen.’

Dat is een beetje het bedrijfsmodel tegenwoordig. ‘Eigen geld’ bestaat niet meer.

Bijdrager
    Brombeer

Behalve als je een hypotheek nodig hebt.

Bijdrager
    Maikelw

Zulke bedragen vragen voor wat ze verkochten, Leapp was Leipp.

Bijdrager
    Beech

<p class=”cite”>LighScan op 8 juni 2018 om 22:26</p>
    Ik vind dat het nog heel lang geduurd heeft. Hun prijzen waren waanzinnig, ik weet niet goed welke doelgroep daar toch als klant zou gaan. Wellicht senioren die geen er geen kaas van gegeten hadden?

Hoezo senioren ? Die hebben al heel lang kaas gegeten !

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door  Beech.

Bijdrager
    Q-collective

Dat heeft inderdaad nog best lang geduurd. Jammer voor de garantie kwesties. Want tja, die “garantie” die zij boden was voor Apple al jaren geleden verlopen natuurlijk.

Moderator
    Raymon Mens

Ik heb hier tussen de weekend-activiteiten door nog snel een artikel van op de voorpagina gemaakt. Props voor het snelle posten hier!

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Raymon Mens op 9 juni 2018 om 17:16</p>
    Props voor het snelle posten hier!

Props??

Moderator
    Night

Raymon heeft wel vaker ruzie met de auto-correctie op z’n iPhone. Het lijkt me een leuk om te zien welk woord jullie denken dat er dan wel had moeten staan. Een beetje á la de Covfefe-tweet van Trump… Suggesties? kom maar op!

Ik doe de kick-off met ‘Praise

Moderator
    Pete.Z

Bijdrager
    koen

<p class=”cite”>vuurvreter op 10 juni 2018 om 01:05</p>

<p class=”cite”>Raymon Mens op 9 juni 2018 om 17:16</p>
    Props voor het snelle posten hier!

Props??

Ja, props.

Moderator
    Night

te oud dus:-P

Bijdrager
    ernst.

Hoe dan ook. Met geld van buitenstaanders failliet gaan. Dat wordt een duur grapje sowieso want mensen willen geld terugzien, hoe, boeit niet.

V.w.b.hun zaak: Tja…ik had nooit vertrouwen in hun beleid en toko en is dit dus voor mij niet verrassend.

Bijdrager
    Haike

Volgens mij zijn ze ergens 2011 begonnen, toen hadden ze nog geen winkel alleen een site en veel konden ze nog niet bieden. Maar een jaar later kochten we daar een 2ehands macbook early 2008. Afgezien van het feit dat ze hem met een rotte accu leverde heeft die goed werk geleverd. Totdat het beestje niet meer ge-upgrade kon worden, omdat apple dat niet meer ondersteunde. Die mochten we toen weer in ruilen tegen een 13″ MBP die een stuk jonger was.

Bijdrager
    Haike

<p class=”cite”>Pete.Z op 10 juni 2018 om 11:02</p>
    Hoe oud zijn jullie?

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=props

Misschien kun je beter vragen hoe jong Raymon is?

Bijdrager
    TheBigZ

Pete.Z op 10 juni 2018 om 11:02

Hoe oud zijn jullie?

Aha! Kudos bedoelt ie. 😀

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=kudos

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Haike op 10 juni 2018 om 17:36</p>

<p class=”cite”>Pete.Z op 10 juni 2018 om 11:02</p>
    Hoe oud zijn jullie?

Misschien kun je beter vragen hoe jong Raymon is?

Je mag van @raymond als hoofdredacteur verwachten dat hij schrijft in Algemeen Beschaafd Nederlands op een Nederlandstalige website.
    Zodat de lezers zich niet hoeven af te vragen wat hij bedoelt.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    Haike

Daar kan ik me helemaal in vinden, vandaar ook mijn vraag hoe jong hij is.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Haike op 10 juni 2018 om 18:26</p>
    Daar kan ik me helemaal in vinden, vandaar ook mijn vraag hoe jong hij is.

28 jaar, dus hij zou beter moeten weten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    Haike

En hoe oud ben jij dat je zo’n hard oordeel over hem hebt? Op mijn 26e heb ik weliswaar veel geld verdient, vaak aanzienlijk meer dan mijn leeftijdsgenoten die een betere opleiding hadden, maar voor de rest was ik een snotjongen.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Haike op 10 juni 2018 om 18:38</p>
    En hoe oud ben jij dat je zo’n hard oordeel over hem hebt? Op mijn 26e heb ik weliswaar veel geld verdient, vaak aanzienlijk meer dan mijn leeftijdsgenoten die een betere opleiding hadden, maar voor de rest was ik een snotjongen.

Ouder dan jullie snotneuzen bij elkaar:-)

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.