8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    JeePee

LCD/TFT-scherm schoonmaken…

Wat gebruiken jullie daarvoor? Vochtige doek? Wat voor doek? Ander spul?:?

Bijdrager
    pepe

Hebben we het net over gehad…

kijk hier maar eens

Bijdrager
    JeePee

Verrek…:? Excuus! Meestal zoek ik eerst, nu dus niet… :innocent:

Bijdrager
    pepe

Ach, ’t kan de beste overkomen :lol:

Bijdrager
    Rasheed187

Weten jullie dan misschien ook wat de beste manier is om je toetsenbord (van een laptop) schoon te maken? Ligt toch aardig wat vuil onder.

Bijdrager
    JeePee

Als je een nieuw onderwerp start, met daarin je probleem, heb je meer kans dat iemand er op reageert. Ten eerste kom je op de hoofdpagina en ten tweede zien mensen nu dat jij iets hebt gevraagd of hebt gereageerd op het onderwerp “LCD/TFT schoonmaken”… Terwijl dat jouw vraag helemaal niet is. Puur een kleine tip….:wink:

Om op je vraag te reageren: Ik gebruik een stofhoes voor mijn beide iMacs, inclusief voor hun toetsenborden. In de toekomst ga ik een stofzuiger met een borstel met lange haren gebruiken en voor de zekerheid niet op volle kracht…:wink: Maar of dat werkt, weet ik niet…:|

Bijdrager
    Rasheed187

Je hebt gelijk dat was niet zo slim van me. Ik denk trouwens dat stofzuigen de enigste optie is, of je moet je keyboard eraf halen.

Bijdrager
    Stage Right

Voor de Book gebruikers:

Voorkomen is beter dan schoonmaken: leg voor je je Book sluit een A4-tje op je toetsen. Het vet dat van je vingers op je toetsen komt, komt dan in ieder geval niet op je scherm!

Groet, Alex

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.