6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    joepie

lcd tv als monitor

Was laats bij mijn dealer en zag 23″ apple scherm. erg mooi, maar ook erg prijzig. Is het wat om ip daarvan een lcd tv met monitoraansluiting te kopen??
    heeft iemand ervaring? ja, je hebt dan wel VGA en geen DVI voor zover ik kan nagaan….

Bijdrager
    philippo

Kan wel, maar: LCD TV’s zijn wel groot, maar hebben een veel lagere frequentie: zo’n 720×480, tenzij je een HDTV op de kop kunt tikken, maar die zijn veel duurder dan een Apple cinema.
    Overigens hebben veel LCD tv’s wel een DVI aansluiting.

Bijdrager
    iRick

Ikzelf heb een LCD TV van 32inch voor 1100 euro gekocht, deze staat in mijn slaapkamer en heb dus vaak mn Mac Mini eraan om films te kijken enzo.

Het werkt perfect, en het heeft een resolutie van 1360×1024…perfect dus!

Bijdrager
    philippo
    ”iRick”

Ikzelf heb een LCD TV van 32inch voor 1100 euro gekocht, deze staat in mijn slaapkamer en heb dus vaak mn Mac Mini eraan om films te kijken enzo.

Het werkt perfect, en het heeft een resolutie van 1360×1024…perfect dus!

Eh, een Apple cinema heeft een resolutie van 1900 x 1200. Voor TV is die 1360 prima, maar voor computerspul schiet je weinig mee op t.o.v. een 17”=> joekels van iconen, maar niet meer ruimte op je scherm.

Bijdrager
    OEPS

1360×1024 voor 32” is toch wel erg laag als je dit vergelijkt met b.v een 20” apple cinema display deze heeft al een resolutie van 1600×1200.

Bijdrager
    joepie

die ruimte op het scherm was nu net waar ik naar op zoek was

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.