6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    kak-tus

layers uploaden?… ?_?

yo, ik heb een probleempje. ik heb dus een mooie background gemaakt:
    >> http://img167.exs.cx/img167/4558/afbeelding10is.jpg <<
    met een aantal knopen als rollover die ik dan als links naar andere pagina’s ga gebruiken maar ik wilde dit geval dus alvast op et web zetten en dan kan ik altijd uploaden enzo. maaaaaaaaaar. ik heb dus een hele berg layers en die heb ik dus heb opgeslagen dat zijn allemaal .pdf files geloof ik, uit men hoofd. maar hoe krijg ik zoiets op et web ik heb freeway proberen te gebruiken maar dan heb ik niks aan men rollovers dus dat is ook niks en dan heb ik nog adobe golive cs geprobeert, alleen die layers die ik er (automatisch) in importeer komen verkeerd te staan.
    >> http://img167.exs.cx/img167/5104/afbeelding15zp.jpg <<
    duzz.. iemand een ideetje wat et kan zijn? ik ben ook maar een meester amateur :lol:

bedankt

ps alvast voor men site-fans: ik probeer em zo snel mogelijk aftemaken dus dat zal wel een paar maanden duren:P … slome slome ik :|

Geblokkeerd
    Geanonimeseerde gebruiker

ga eerst eens nederlands leren, dit gebrabbel is toch geen touw aan vast te knopen . . .

Bijdrager
    kak-tus

lekker forum is dit zeg. altijd gezeik hier dit wordt echt zo’n oude lulle site srry hor.
    pff triest

Bijdrager
    danielpunt

zet je PDF’s neer als plaatjes voor een rollover? :sealed:

Bijdrager
    Deskman

Verkeerde programma voor de verkeerde toepassing gebruiken? Of valt het mee… Aan je screenshot (waarom in godsnaam een screenshot van een plaatje????) te zie gebruik je ImageReady. Die bewaart als PSD files de boel netjes in layers. Geen PDF files.

Vanuit ImageReady kun je de hele pagina met rollovers en script in een keer exporteren als webpagina.

Als je een programma koopt (of per ongeluk krijgt) lees dan voor het gemak ook eens de gebruiksaanwijzing en tutorials door. Want ook al zou ik het proberen, ik kan je via een forum ook niet leren fietsen. Laat staan spellen, maar dit terzijde.

En gedraag je verder een beetje. Als je me nog een keer uitmaakt voor ouwe lul dan zoek je het maar lekker zelf uit

Bijdrager
    kluivers

of het psd file als smart object d’r in zetten. (golive cs)
    Zie help functie voor meer informatie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.