27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    reposte

Later dit jaar iPod met WiFi

Van Tweakers.net:

”Tweakers.net”

In de tweede helft van dit jaar gaat Apple een iPod met wifi op de markt brengen, aldus enkele Taiwanese hardwareproducenten. Het bedrijf volgt daarmee het voorbeeld van onder meer Microsoft met de Zune en Sandisk met de Sansa Connect.

De wifi-module voor de iPod zal geproduceerd worden door Universal Scientific Industrial (USI) en Foxconn zal de mediaspelers in elkaar zetten. Volgens DigiTimes begint USI deze maand nog met de productie en levering van wifi-chips aan Foxconn, zodat op zijn vroegst in het derde kwartaal de eerste wifi-iPods te koop zullen zijn. Het toevoegen van wifi zorgt ervoor dat de iPod meer energie zal verbruiken dan nu het geval is. Apple zal daarom opnieuw de batterijcapaciteit van de speler moeten verhogen. Een andere optie is dat de energieconsumptie van de iPod verlaagd wordt, wat onder andere bereikt kan worden door over te stappen op flashschijven in plaats van harde schijven.

Op dit moment is nog onduidelijk hoe Apple de wifi-functionaliteit zal integreren in de iPod. Denkbaar is dat gebruikers onderling muziek kunnen uitwisselen via de draadloze verbinding. In theorie is het echter ook mogelijk om de iPod te voorzien van een directe verbinding met de iTunes Store, zodat zonder computer-iPod-synchronisatie muziek kan worden aangeschaft. De Zune van Microsoft is al vanaf het begin uitgerust met een wifi-chip, waarmee het onder andere mogelijk is om via wifi muziek uit te wisselen. Met de Sansa Connect van Sandisk kan dit ook en kan ook direct muziek worden gekocht bij Yahoo Music. Verder werken ook Samsung en Sony aan wifi-muziekspelers.

Bron.

Bijdrager
    Proof of Youth

Ik zit wel te wachten op een nieuwe iPod, dus laat maar komen…

Bijdrager
    macses

als deze zo een touchscreen heeft als de iPhone kan ik wel ergens wat geld vrijmaken:P

Bijdrager
    Proof of Youth

Ik wil inderdaad wel die full touch screen. Ik weet niet of WiFi zoveel toevoegd. Het is misschien wel handig als ze een iTunes store inbouwen ofzo, zodat je “on the road” nummers kan downloaden.

Bijdrager
    reposte

Handig om podcasts te downloaden enzo?:lol:

Bijdrager
    Turbanus

Dan komt er dus alweer een hele overloop vanuit zinloos deze kant op…..

Bijdrager
    KR1275
    ”Kabouter”

Dan kun je net zo goed gewoon die iPhone kopen, wat ik voor mezelf ook niet wil uitsluiten… In combinatie met een abonnement (die van mij loopt in het najaar af) is er vast een leuke prijs te behalen.

Bijdrager
    macses

[fantaseermodus]

en om te streamen naar je :apple: TV, Mac en naar een andere iPod.
    Of als afstandsbediening voor de :apple: TV

[/fantaseermodus][/i]

Bijdrager
    Steff

Hmmm ik moet het nog wel zien. Wat bied wi-fi toe aan je iPod? Tot nu toe niets meer dan het kopen/downloaden via de iTunes Store en dan het downloaden van podcasts. Die je dan weer niet kan syncen met iTunes want dat gaat enkel de andere kant op.

Nee niets voor mij denk.

Edit:

”macses”

Hmm dat is dan wel handig. Maar alles wat op je iPod staat zit ook in iTunes ergens in je netwerk. Dus dan zou het puur zijn als iemand langskomt?

Bijdrager
    KR1275
    ”Kriska”

Hmmm ik moet het nog wel zien. Wat bied wi-fi toe aan je iPod? Tot nu toe niets meer dan het kopen/downloaden via de iTunes Store en dan het downloaden van podcasts. Die je dan weer niet kan syncen met iTunes want dat gaat enkel de andere kant op.

Nee niets voor mij denk.

Gaat gewoon mee in de tendens van draadloze signaaloverdracht. Kabels zijn niet meer van deze tijd. Dus straks je iPod in je jaszak laten zitten, terwijl je achter je mac muziekbestanden overzet.

Bijdrager
    macses
    ”Richard
    ”Kabouter”

Dan kun je net zo goed gewoon die iPhone kopen, wat ik voor mezelf ook niet wil uitsluiten… In combinatie met een abonnement (die van mij loopt in het najaar af) is er vast een leuke prijs te behalen.

ik neem aan dat er nog steeds mensen zijn die heel hun muziekbibliotheek willen meenemen en dan is bij sommigen 8Gb te weinig. Ikzelf heb ook iets van een 30 GB maar heb nu echt wel liever 1 toestel in mn zak dan iPod en gsm, dus doe mij maar 1 iPhone graag[/b]

Bijdrager
    KR1275
    ”macses”
    ”Richard
    ”Kabouter”

ik neem aan dat er nog steeds mensen zijn die heel hun muziekbibliotheek willen meenemen en dan is bij sommigen 8Gb te weinig. Ikzelf heb ook iets van een 30 GB maar heb nu echt wel liever 1 toestel in mn zak dan iPod en gsm, dus doe mij maar 1 iPhone graag[/b]

Kan er geen geheugenkaartje in? Ik gebruik mijn Sony W800 als muziekspeler en het geluid is (met een andere koptelefoon) perfect. Maar die iPhone is mooier. 2 GB is voor mij meer dan genoeg.

Bijdrager
    reposte

Het betreft hier over de mogelijkheid van WiFi die Apple wellicht in de iPods gaat inbouwen.

Bijdrager
    macses
    ”Kriska”
    ”macses”

Hmm dat is dan wel handig. Maar alles wat op je iPod staat zit ook in iTunes ergens in je netwerk. Dus dan zou het puur zijn als iemand langskomt?

daar heb je wel een punt:P niet nodig dus

het enige dat ik mss handig zou vinden is het feit dat als ik echt niks te doen heb, dat ik dan wel eens voor MTV, Jim TV, TMF,… lig en een liedje hoor dat ik absoluut wil hebben.
    Aangezien ik dan niet naar boven wil rennen om mijn mbp te halen zou het tof zijn moest je dat liedje met je iPod kunnen aanschaffen. Dit in het geval dat je iPod ook niet boven ligt weliswaar:D

Bijdrager
    Turbanus

Er komen nog tientallen prachtige produkten aan…….:lol:

Bijdrager
    reposte
    ”Turbanus”

Er komen nog tientallen prachtige produkten aan…….:D

Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!Leopard! Leopard!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bijdrager
    douglas

:?

Bijdrager
    Turbanus

Vooral die laatsete spreekt me erg aan. Een groene iPod met een smily…..:o Krijgen we dan de Smily-pod?

Bijdrager
    JP Leconte

Nieuwe site voor de Iphone op apple.com

Check it out!:)

Bijdrager
    ivan92

laat ze er nu eerst maar een touchscreen inzetten en de prijs omlaag gooien

Bijdrager
    JP Leconte

Geen touchscreen? Heb ik iets gemist? EN heb je wel eens gekeken wat je eigen GSM kost zonder abonnement? Reken daar 100 euro bij en je hebt 10 keer zoveel plezier en mogelijkheden. En budget, tja.. Ik wil ook een mercedes en kan maar de helft betalen. Maakt dat mercedes een slecht product (prijs kwalieteit)?

Ik zou het er zo voor neerleggen… Geen PDA of smartphone die in de buurt komt..

(effe letterlijk en figuurlijk: Je moet geen appels en peren vergelijken;) )

Bijdrager
    rzeeuw

@ JP Leconte> Ik heb het vermoeden dat hij het over de iPod heeft waar dit topic ook eigenlijk over gestart is. En dus niet over de iPhone.

Bijdrager
    JP Leconte

Oeps!

Je hebt helemaal gelijk! Mijn fout, bij deze ben ik dus appels en peren aan het vergelijken :sealed:

Mijn excuus!

(denk ik zuinig te zijn door een oude topic te gebruiken… )

Bijdrager
    n8n

Meteen de toekomstige 1 dollar mini GPS ontvanger, bij de MacD of of een CS een google map downloaden en we hebben een ‘Pod Pod’

Bijdrager
    swoon

Nieuw en verse roddels betreffende een eventuele update van de iPod.

Inactief
    Anoniem
    ”i,N8N”

Meteen de toekomstige 1 dollar mini GPS ontvanger.

Ik heb hem nog niet in het wild gezien, maar hij bestaat wel. Het ding is 80% kleiner & evenveel zuiniger dan andere oplossingen… ben erg benieuwd.

Bijdrager
    Marresc
    ”swoon”

Nieuw en verse roddels betreffende een eventuele update van de iPod.

Laten we hopen dat thinksecret het alweer bij het foute eind heeft.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.