14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Last.fm-widget op OMT?

Is het op een of andere manier mogelijk om de Last.fm-widget op OMT in het onderschrift te krijgen? De code die Last.fm zelf geeft is veel te lang.

Bijdrager
    Patrock

Doe maar gewoon niet, dan duurt het laden telkens zo lang :)

Bijdrager
    jspr

aub niet…. veel mensen houden zich al niet eens aan de onderschrift regels :x

Bijdrager
    Nietzman

a: Doe het niet.
    b: Pak dan zo’n image-based ding, je verwacht toch niet echt dat zo’n flashding gaat werken? :’).

Bijdrager
    The JM

En waar vind ik dan zo’n image-based-ding?

Bijdrager
    jimeh
    Bijdrager
    The JM

Ah bedankt:)

Bijdrager
    jspr

Tijd om een mod een pm te sturen..

Bijdrager
    The JM

Hahah:P Ja ik was ff aan het proberen, ik hou ‘m er niet op hoor. Het werkt toch voor geen meter, deze nummers heb ik nog niet eens afgespeeld…

Moderator
    Poezenbeest

Hier een mod…. ten eerste; dit topic kan gewoon in het algemene gedeelte van de site….

Ten tweede… je huidige onderschrift is behoorlijk asociaal lang, zestig pixels is de maat en daar zit je ruim overheen. Dringend verzoek dus om dat onmiddellijk even aan te passen… Geldt ook voor de anderen die dat nog niet gedaan hebben…

Het is erg leuk om dit soort zaken in een onderschrift te willen, maar hou het dan bij twee nummers… het maakt het forum er niet leesbaarder op en daarnaast hebben we al een topic over wat men aan het luisteren is…

Bijdrager
    The JM

Om dezelfde reden hanteren we een maximumafmeting voor signatures van 590×60 pixels. Dus: 590 pixels in breedte en 60 in hoogte.

Dus 60 in de hoogte en 590 in de breedte. Niet 60 in de breedte…Wel goed modden he. En vooruit dan, ik zit 40 pixels over de 590 heen, dus ik schrap wel een paar tekentjes voor je hoor.

Moderator
    Poezenbeest

Lang… als in de hoogte…. of noem jij jezelf ook 1 meter nogwat breed? Ikzelf noem mijzelf 1m85 lang en dan heb ik het over de lengte van hiel tot hoofd….

Wel goed corrigeren hè;)

Owja… en het ging over een enorme waslijst met een blauwe kop… iets met nummers die beluisterd waren… niet om een regeltje tekst, die mogen van mij zo breed zijn ale een standaard-bericht. De maximale maten gelden volgens mij met name voor plaatjes…

Bijdrager
    The JM

Oke, dan hebben we elkaar niet helemaal goed begrepen;) Maar na mijn reply op jspr heb ik meteen dat plaatje van Last.fm weggehaald, dus er zijn geen zorgen meer:)

Moderator
    Poezenbeest

Ik zag het… waarvoor dank…. Je liep zo erg uit de pas, vandaar de toon van het eerdere bericht… was niet te lezen joh!

Owja… tip, zoek eens een onderschrift op en vraag die persoon even per PB hoe dat moet…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.