9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iPod Jimmy

Last.fm op site

Ik wil last.fm graag op mijn site zetten, alleen wil ik niet die verschrikkelijke themes, nu kan ik ook xml, txt, rss bestanden gebruiken zie ik maar hoe kan ik die in 1 div plaatsen? Ik heb geprobeert een .txt bestand te includen door deze

[code:1:b5308e19d4]<?php @include ( "http://ws.audioscrobbler.com/1.0/user/JimPoep/recenttracks.txt" ); ?>[/code:1:b5308e19d4]

maar dat schijnt niet echt te werken.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Groet.

Bijdrager
    AppleFlap

uhm misschien als je die @ weghaald voor “include” :)? (die gebruik ik namelijk nooit, mss ben je in de war met CSS (@import weet je wel))

Bijdrager
    iPod Jimmy

Nope werkt ook niet.

Bijdrager
    inactiveaccount

@ is om foutmeldingen te onderdrukken in PHP, lelijk om te gebruiken imho maarja.
    Probeer bovenaan het script eens error_reporting(E_ALL); te zetten, en kijk s of er dan een foutmelding bij komt?

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

moet het niet: include (“…link…”); zijn

Inactief
    Anoniem

Het enige wat je met dit stukje PHP doet is een tekstbestanden importeren in je HTML-pagina. Vervolgens zul je iets met dit tekstbestand moeten doen, bv. op het scherm laten zien.

Bijdrager
    inactiveaccount
    ”Rimsic”

moet het niet: include (“…link…”); zijn

Dat is het toch ook? Alleen staat er een @ voor wat dus eventueel foutmeldingen onderdrukt.

”aquariuz”

Het enige wat je met dit stukje PHP doet is een tekstbestanden importeren in je HTML-pagina. Vervolgens zul je iets met dit tekstbestand moeten doen, bv. op het scherm laten zien.

Als ik me niet vergis wordt het meteen ge-output in dit geval, omdat het letterlijk tekst (en dus output) is, dus dat zou niet nodig zijn dan. Wel is misschien iets als file_get_contents mooier.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

ohja, ik zie nu pas de ” …:P

Bijdrager
    Rinzwind

je zou ook dit kunnen gebruiken…
    rss_get
    ik gebruik ‘m zelf om een paar verschillende rssfeeds op een lokaal draaiende startpagina binnen te halen;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.