12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Last FM

Ieps,

Is er een mogelijkheid om je Iphone (Ipod) profiel te laten uitlezen door last fm?

Bijdrager
    Afroman

Ja, door de last.fm app.

Gast
    Anoniem

niet te verkrijgen in de belgische store? en wat doet deze dan?

Bijdrager
    Vassilli

De Last.fm app op jouw computer, leest ook je iPhone/iPod indien aangesloten.

Gast
    Anoniem

owkee, dus hij als ik tijdens de week constant naar X luister zal hij dit als ik het aankoppel bij top 10 zetten mocht dit zo zijn!

Bijdrager
    Vassilli

Dat weet ik niet..
    Toen ik de App voor het eerst opende vroeg hij: Wil je de muziek van je iPod scrubben?

Bijdrager
    MacHW

Het makkelijkste is om de LastFM.app gewoon te installeren. Bij het synchen van je iPhone zullen de nummers dan alsnog gescrobbeld (spel ik dit goed :)). Zelfs als je ’s ochtends via je iPhone hebt geluisterd en ’s middags gewoon via iTunes, zal de app de geluisterde songs op de iPhone gewoon ervoor zetten in de timeline van luisteren. Zo hoef je geen extra app te draaien op je iPhone (die overigens alleen in de VS, UK en bij onze oosterburen te krijgen is). Succes ermee!

Bijdrager
    error

De Last.fm applicatie voor de iPhone/iPod touch kan voorzover ik weet nog niet nummers rechstreeks scrobblen (en is slechts verkrijgbaar in een kleine selectie iTunes Stores wegens auteursrechtengedoe).

Sinds een paar dagen is er ook iScrobble. Deze applicatie kan dit wel… maar alleen als de applicatie actief is.

Bijdrager
    Calpa

Zoals het op de website staat, werkt het ook echt:

http://www.last.fm/download#content_ipod

(Ze zetten zoiets er natuurlijk ook niet zomaar op natuurlijk..)

Bijdrager
    Mandarijntje

Of als je iPhone gejailbreakt is: Scrobble

Deze scrobbelt rechtstreeks live vanaf je iPhone. Werkt echt perfect bij mij.

Geblokkeerd
    Anoniem

De officiële Last.fm scrobbler is helaas inderdaad alleen te downloaden in de Amerikaanse-, Engelse (UK)- en Duitse iTunes Store. Zoals Afroman e.a. al zeggen: wanneer je de Last.fm scrobbler downloadt voor je Mac, en je iPhone vervolgens aansluit aan je Mac, dan stuurt hij ze automatisch door.:)

Bijdrager
    Serena

Iemand enig idee waarom mijn iPhone wel met Last FM scrobbled, maar mijn iPod 3th Gen niet? Mis wel veel muziek zo in mijn lijst…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.