6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wout3r

Laserwriter Pro 630, altijd zonder papier

Beste maccers,

Ik heb een laserwriter printer op mijn werk staan, maar elke keer als ik wil printen vanuit InDesign/Word/Acrobat/Mail etc. geeft hij aan dat papier op is. Heel irritant, want dat is namelijk helemaal niet zo.

Komt dit iemand bekent voor en heeft hij/zij hier een oplossing voor?
    Alvast vriendelijk bedankt,

Wouter

Bijdrager
    Deskman

Geeft je programma dat aan of je printer?

Als OSX meld dat er geen papier is, kijk dan eens of je wel de juiste PPD hebt gebruikt en of je bij installable options niet toevallig een niet-bestaande extra la hebt staan.

Bijdrager
    wout3r

Om precies te zijn word er gezegt; ” De multifunctionele papierlade bevat geen papier.”
    Waar kan ik dit zien, die instellingen?

Bijdrager
    Deskman

Dat is het klepje dat je open kunt zetten om een los velletje te printen… De verkeerde la dus.

Je kunt dat instellen in je printer met een tooltje, maar aangezien ik de printer niet heb kan ik het je niet precies vertellen…

Bijdrager
    BenDover

Ik had vroeger bij een klant in het os9 tijdperk ook een probleem dat als de papierinstellingen op de computer niet op A4 staat, de printer dan de handinvoer pakt i.p.v. de papierbak. Controleer dit.

Bijdrager
    iAM

Heb hier een xerox staan. Exact hetzelfde probleem. In indesign etc. even bij pagina instellingen aangeven “instellen voor: “naam printer” en dan paier op juiste formaat zetten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.