13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    larch

larchimage.com, tips?

Hoi,
    Mijn eerste site staat online -ik weet het, er is nog wat werk aan-
    ik had graag aan- of opmerkingen ontvangen.

http://larchimage.com

Bijdrager
    Applemoes

nix meer aan doen…

ik vind `m prachtig,

misschien kan het pop-up scherm iets groter ?

verder heel mooi ( ook de fotografie)

Bijdrager
    www.project-euh.com

Hoort het zo dat bij de preloader deze niet helemaal soepel draait (de cirkel)? Ook geeft safari aan dat hij 1 bestand niet kan vinden: larchimage.swd??? Nog meer dode links: de swf in de pop-up van de 2 meisjes kan hij niet vinden, niet alles geprobeerd deze kwam ik tegen…

Verder zijn de mouseovers van de still images een beetje vreemd. Het lijkt nu als je naar links scrolled dat er steeds opnieuw een plaatje wordt geladen, dat het om hetzelfde plaatje gaat heb je niet gelijk door.

Verder mooi minimalistisch! De opmerkingen zijn vooral van interactieve/technische aard dus, het ontwerp is lekker simpel en strak, hou ik wel van:D

Bijdrager
    Eric Vander Oost

mooi mooi

of op zen Gents : t’is ne vree wijze website geworre

Bijdrager
    wjgmspeedy

Weet niks van webpagina’s bouwen dus hoop dat ik het een beetje goed uitleg. Na klikken op je link verschijnt het venster “larchimage is loading” en daarna een venster met enkel de contactbutton. lijkt dus alsof alles geladen is, het venster activiteitenoverzicht laat echter zien dat het nog niet zover is, moet dan nog 1.5 van de 2.1 mb.

Bijdrager
    tennapel

Het idee is leuk, maar op de uitvoering valt inderdaad nogal wat aan te merken:

Na laden van de website is deze nog niet geladen. Ik heb vier keer geklikt op het boompje en kreeg een mailvenster te zien. De connectie tussen boompje en mail is onduidelijk. Pas veel later kwam de rest van de site in beeld. Het erg vervelend als je na het laden nog een keer moet wachten voordat de website geladen is en je geen terugkoppeling krijgt; verwarrend.
    De laadtijd is ook erg lang en ik zit op dit moment op een supersnelle internet verbinding. Kan natuurlijk ook aan de verbinding van de server liggen.

Wat de website is en voor wie en waarom en wat blijft ook in het vage.

Ik word heel zenuwachtig van het gescroll van die foto’s, omdat het schokkerig en langzaam gaat en ik steeds moet wachten als de film helemaal weggescrolled is en weer opnieuw langskomt om de volgende foto aan te klikken.

Ik zou nog flink gaan sleutelen aan de navigatie, want dit is te veel een gadget en te weinig bruikbaar. Op zich zonde, want de foto’s die getoond worden zijn prachtig. (ter referentie: http://www.webpagesthatsuck.com/mysterymeatnavigation.html )

(getest met Firefox 0.9 op een win98 machine)

Bijdrager
    KarelWillem

Héél mooi.

Maar:
    Laden duurt véél te traag (daar zit ik dan te wachten met mijn 4Mbit verbinding)
    Aanklikken van de foto’s is een beetje een geduldspelletje.
    Ik heb wel vijf keer op verkeerde foto geklikt voor ik degene had die ik wilde zien.

Bijdrager
    gretver

ik probeerde bij portretten de foto met het menneke met een plant in zijn jas te bekijken, maar dat lukt niet. Ik zit hier achter een windows 2000, ie 6.0

Bijdrager
    block

Een beetje een grote “2.1 mb” flashfile, dit is volgens mij niet echt handig! zeker niet als je eerst een preloader krijgt en daarna een leeg scherm.

Bijdrager
    Jurriaan.

ziet er leuk uit.
    paar kleine opmerkingen.
    net iets te kleine lettertjes rechtsonderaan.(maar goed als t niet belangrijk is)
    ik zou het scrollen van plaatjes niet loopen (ofzo) maar gewoon achter elkaar latn scrollen (dus niet dat ie in 1 keer weer opnieuw begint)

enne een reply zou wel leuk zijn
    :o

Bijdrager
    larch

merci voor de reacties!!
    als het nu wat afkoelt, begin ik er terug aan te sleutelen

Bijdrager
    larch

Ik heb weer wat tijd en moed bij elkaar gekregen om alles wat aan te passen (voor zover ik dat kan).
    Ik hoop dat ik er nu ongeveer ben.

Bijdrager
    tennapel

De foto’s van een deelonderwerp blijven nu staan en ik kan ze allemaal prima aanklikken; dit werkt veel prettiger!

En hele mooie foto’s, een genot om doorheen te bladeren.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.