10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Macbook White

Laptop sleeve?

Welke laptop sleeve is water bestendig?
    Ik ben van plan de be.ez sleeve van larobe te kopen of een applesac.
    Ik reis veel voor school en neem mijn MBP 13inch altijd mee..
    Welke is dan het beste om te kopen?
    Het liefst wil ik een sleeve waar in geval van nood water overheen kan gaan,
    Niet dat ik mn MBP in het zwembad wil gooien hoor ! maar als mn flesje misschien ooit in mn tas gaat lekker bijvoorbeeld.
    Wie kan mij adviseren?

Bijdrager
    trabant

Wikkel de laptop in een vuilniszak…
    Maak je meteen een statement.:P

Bijdrager
    Saabs

Hey, jij nieuw lid met je ongeloofelijk originele nickname en je prachtige speurwerk hier op OMT.
    Welkom! Het topic dat je opende, bestaat al.
    Hier namelijk. Er staat misschien wel tas, maar geloof me maar op mijn woord dat je daar ook wel sleeves vindt.

BTW, je beheerst de Nederlandse taal wel uitstekend, moet ik zeggen. :wink:

Bijdrager
    Macbook White

Gigantisch sociaal zijn sommige mensen hier -.-‘
    Misschien schrijf ik berichtjes even snel?
    En maak ik er niet een heel kunstwerk van….
    Daarom kan het meestal weleens niet kloppen ;)!

En ga eerst vragen voordat je oordeelt, want dat kunnen veel mensen hier heel goed, oordelen.
    Gister heb ik al die berichten gelezen en toch staat er nergens iets over welke ik nou het beste kan nemen.
    Er staat meer iets van: “Ik heb deze gekocht, JEEEJ.”
    Heb het er gevraagd wat ik het beste kan doen, maar ze negeren me.
    Dus ik dacht laat ik het dan hier maar even posten.

Danku.

PS: je voelt je wel erg goed achter je comp.

Bijdrager
    Patrock
    ”Macbook

Uiteraard, hij gebruikt een Mac:P

Bijdrager
    Hostyle

Voor spatwaterdichte sleeves kun je denk ik wel terecht bij Freitag. Zij maken tassen en sleeves van tarpaulin, oftewel zeildoek van vrachtauto’s. Maaruh, deze is bijvoorbeeld ook ‘waterproof’.

M.a.w. kijk wat je zelf mooi vind en bekijk de specificaties van die tas/sleeve. Er is namelijk geen beste tas/sleeve, hiervoor zijn er teveel variabelen:wink:

Bijdrager
    Juriaan
    ”Macbook

Hij is normaal ook zo agressief!

Bijdrager
    ChrisKerel
    ”Saabs”

Hey, jij nieuw lid met je ongeloofelijk originele nickname en je prachtige speurwerk hier op OMT.
    Welkom! Het topic dat je opende, bestaat al.
    Hier namelijk. Er staat misschien wel tas, maar geloof me maar op mijn woord dat je daar ook wel sleeves vindt.

BTW, je beheerst de Nederlandse taal wel uitstekend, moet ik zeggen. :wink:

Moet jij zeggen, ik geloof dat de Belasting op de Toegevoegde Waarde hier niets mee te maken heeft.

Bijdrager
    Macbook White

danku:P

Bijdrager
    Xigh

Als je de witte Macbook hebt kun je ook eventueel kijken voor een Axio hardsleeve. Ze zijn niet als “waterdicht” bestempeld, maar ze zitten in een hard plastic cover die sluit met een rits. Daarnaast zit er binnenin nog schuimrubber wat op elkaar sluit als je hem dicht doet. Ik zou m’n laptop voor een goeie weddenschap nog wel een vlugge plons in een bak met water laten maken daarin. Nadeel is alleen dat ze wat duurder zijn dan de gemiddelde sleeve. Ze hebben bij iCentre A’dam al jaren eentje liggen, daar kun je vast wel wat op afdingen. Succes!

Edit. de link: http://www.axio-usa.com/

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.