7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Maks

laptop koelen

macbook pro’s worden warm, dat weten we ondertussen, en da’s helaas niet evenredig met de snelheid van de computer:)

zou dus iets willen kopen.

ik zag de iLap al, maar die bleek uit review voornamelijk voor comfort, hoewel op de site (en enkele onafhankelijke mensen) toch wel een temperatuursdaling hadden… http://www.raindesigninc.com/ilap.html

zijn er goeie opties? zo van die plateau’s met ventilators ofzo? help me out here

Bijdrager
    petermac

Met een icurve onder mijn iBook blijft ie ook veel koeler. Dan kan er lekker veel lucht onder cirucleren, en ik vind het ook nog een mooi ding!

Bijdrager
    PietjePuk

De nieuwe ziet er daarentegen niet uit, effectief waarschijnlijk nog wel.

Bijdrager
    Maks
    ”PietjePuk”

de elevator bedoel je?

Bijdrager
    greatpetie83

Ik heb zelf de iLap en die is voornamelijk voor comfort inderdaad, maar hierbij wat linkjes naar andere steunen waaronder 1 met koeler:

met
    zonder koeler 1
    en 2

Bijdrager
    Maks
    ”greatpetie83″

Ik heb zelf de iLap en die is voornamelijk voor comfort inderdaad, maar hierbij wat linkjes naar andere steunen waaronder 1 met koeler:

met
    zonder koeler 1
    en 2

linken naar de apple-store vervallen…

en bevalt die ilap je? ervaar je beterschap qua koeling?

Bijdrager
    Ka Chun
    ”Maks”
    ”PietjePuk”

de elevator bedoel je?

Iemand reeds gekocht en die zn ervaringen wil neerpennen? Wil het me later aanschaffen om mn laptop te verhogen vooral, en om het feit dat ie demonteerbaar is:) Want voor mij persoonlijk de grootste troef is :lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.