7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stefsegers

laptop cooler MBP 15"

Hey allen,

Mijn MBP (2006) wordt erg warm. Heb nu een SSD + 500GB HDD en gebruik m voornamelijk voor Lightroom. Dit is erg intensief en er komt veel wamrte vrij. De laptop draait gemiddeld op 80 graden Celsius. Niet echt lekker om je laptop op schoot te houden zo.

Er zijn veel coolers op de markt, coolermaster, zalman, logitecht. De laatste is te koop op de apple store.

Ik heb geen idee welke ik zou moeten nemen want veel goede reviews zijn er niet. Belangrijkste voor mij is dat de laptop cooler wordt en minder herrie maakt.

Wie heeft ervaring met een laptop cooler? En wat is het resultaat van je cooler?

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan ook kiezen voor een laptopkussen, zoals hier afgebeeld. In huishoudwinkels kan je die best wel voor een klein prijsje kopen.

Bijdrager
    stefsegers

In dat laptopkussen zit toch geen cooling? Ik zie alleen van die ballen om de airflow van je mac te behouden.
    Het gaat erom dat ik nu echt lucht toegdient krijg om de laptop te coolen

Bijdrager
    Hansi2124

Als je die laptop op dat blad (voorbeeld) zet, kan de warme lucht goed afgevoerd worden door het vlakke oppervlak. Dan hoeven de fans niet zo hard te blazen. Voor nog geen €10 heb je er al een bij Blokker of andere huishoudzaak.

Bijdrager
    stefsegers

ik geloof niet in dit concept eerlijk gezegd. Heb je een review waarbij de temperatuur getest is voor en na gebruik van deze tafel?

Bijdrager
    stavos

Apple maakt notebooks, geen laptops. En het zit juist in die naam..
    Combineer zo’n laptop kussen met bijv. Cool Feet voor een beter effect.

Bijdrager
    Sanjeev

Gewoon de iLap gebruiken

http://www.raindesigninc.com/ilap.html

Ik gebruik em ook, vaak staat het gewoon p me bureau, maar kan ook op bed zo.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.