17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

Lange boxershort

ff wat anders dan apple…

ik zoek al een tijd zo’n lange wijde boxershort zodat het zaakje beneden genoeg ruimte heeft om te ademen:

Ik heb gezocht, maar ik kan het nergens vinden in Nederland tenminste. Ik had er een aantal besteld via H&M, C&A maar die zijn allemaal niet zo lang. Iemand die weet waar ik deze kan vinden?

Bijdrager
    eiko

Ik zoek me ook rot naar wijde boxers!
    Iemand heeft besloten dat die dingen uit zijn, en opeens ben ik verplicht m’n ballen af te knijpen :S

Bijdrager
    Shmoo

Ik weet niet zeker of dit wel een boxer is, volgens mij draagt hij een zwembroek en ligt zijn boxer op de rand van het bed. (groen)

Maar het merk ‘Fruit of the Loom’ heeft langere boxers in hun collectie , ik gebruikte ze tijdens het ijshockeyen, ze zijn wel strakker dan wat deze gast aanheeft maar ook niet body-slim-fit strak.
    Anders moet je toch echt bij Amerikaanse winkeltekens kijken, ik denk dat dit soort boxers namelijk in Europa niet verkoopt omdat wij over het algemeen strakkere spijkerbroeken dragen en dan zit zo’n wijdere boxer weer totaal niet prettig.

Bijdrager
    computer space
    eiko op 18 juni 2013

Iemand heeft besloten dat die dingen uit zijn

Zijn nooit in geweest. Hooguit een paar jaar rond ’85-’95 om met een extra pure chocoladehuid door de zon op een surfplank met windscherm over een water te jakkeren, of bij Amerikanen die geen mooie Hollandse fietsbenen hebben. Zwemmen kon je er nooit in. Misschien dat ze nog handige waren voor de Tongelreep of Tikibad op de waterglijbaan. En veel zwembaden kom je er met die damesbroeken niet meer in. Misschien moet je daar eens in het rek kijken, en dan bij de Miss Etam. Die hebben nog wel 3/4 broeken voor vrouwen.
    En voor je zaad: rukken is beter dan ademen!

En anders: koop een paar Knippie’s op Marktplaats en haal die Bernina uit het vet.

Bijdrager
    Its Showtime

America Today verkoopt die dingen toch gewoon…

Bijdrager
    fenkikon

Wou ik net zeggen @itsshowtime maar je bent me voor. Daar hebben ze die dingen inderdaad.

Bijdrager
    NeXT

America Today, inderdaad. Maar vergeet niet dat lange shorts alleen maar fijn zitten onder baggy kleding. Als je een normale, wat strakkere spijkerbroek draagt ben je de hele dag bezig om je lul in het midden te houden of uit een van je broekspijpen te vissen.

Lange shorts zonder baggy broek = no go

Nette tussenweg zijn de modellen langere broekjes zoals die van Björn Borg. Houdt alles op z’n plek, zit lekker, gaat lang mee en de vrouwtjes vinden het prima staan.

Bijdrager
    Brombeer

Hebben ze daar ook passende sokophouders bij?

Bijdrager
    NeXT

Wie weet. Ik zou dan wel voor witte jarretels gaan die bij de sokken matchen.

Bijdrager
    Exotic08

Calvin Klein en Banana Republic hebben ook zo’n model.

Bijdrager
    christiaans

DEAL international, volgens mij bij de Bijenkorf

Bijdrager
    Brombeer

Zalando buit haar werknemers uit. Dat hoor jij te weten, Arnout!

Bijdrager
    arnout

Goed dat je mij dit vertelt, net wat op internet erover gelezen. Voortaan mijd ik de Zalando site dus maar.

Bijdrager
    sytrusze

Ik heb een gokje gedaan en maar eens wat besteld bij America Today. Zag er goed uit, nu hopen dat het goed past.
    Thanks voor alle reacties (dames) en heren!

Bijdrager
    Koning Frank
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.