7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDunes

Landscape functie werkt niet meer bij iPhone.

De landscape functie iedereen kent het wel. Door sommige lastig gevonden en door sommige erg gewaardeerd.
    Nu werkt mijn Landscape mode niet meer op mijn iPhone 3GS. In geen enkel geval gaat het beeld meer ‘liggen’.
    Niet als je in je albums wilt bladeren als je muziek luistert, niet met het kijken van bijv. Uitzending Gemist, en ook niet bij het typen van een mail of bericht. De sensor werkt blijkbaar nog wel dat merk ik met het spelen van games.

Het is erg vervelend.
    Heeft er iemand een idee wat er mis kan zijn? En hoe het opgelost kan worden? :slant:

Bijdrager
    Flatchoo

Misschien een keer je iPhone resetten(home plus aan/uit knop 10 sec ingedrukt houden)? Verder kun je ook nog je iPhone herstellen via iTunes. Ben je wel alles kwijt, maar als al je muziek en Apps op je computer staan synchroniseert hij alles weer netjes. Als dat niet werkt ben ik bang dat het een hardware defect is.

Bijdrager
    BasiX

Rotatieslot aan staan soms?

1. Double click the home button to bring up the multitasking bar.
    2. Swipe right until the last set of icons is displayed in the multitasking bar (these will include play/pause and skip buttons for iPod or Pandora).
    3. The furthest left icon looks like a circular arrow – touch this icon to enable or disable rotation lock on the iPhone.
    4. A rotation lock icon will appear in the status bar next to the battery charge icon when rotation lock is enabled. This looks like a circular arrow around a padlock.

When rotation lock is enabled apps will not respond to the accelerometer sensor.

Bron.

Bijdrager
    Pieterr

+1.

Bijdrager
    MacDunes

Bedankt beiden voor jullie suppersnelle reacties!

Het herstarten had geen zin. Maar ik kom er nu achter dat er ook een Rotatieslot bestaat!
    Ik vroeg me al af wat dat tekentje was naast mijn batterijstand maar dat is dus het Rotatatieslot!

Hartstikke bedankt! Kan ik weer lekker Uitzendinggemist kijken vanuit bed!:lol:

Bijdrager
    tinus_omt

Heb je niet toevallig de oriëntatie vastgezet? Dat kan door twee keer snel de knop in te drukken zodat de multitasking ikonen verschijnen. Als je de ikonen naar rechts schuift krijg je een iPod knop, wat knopjes om de iPod applicatie te bedienen en een knop on de oriëntatie vast te zetten.

Bijdrager
    LUUD18

Tinus_omt lees eerst effe het forum en ga dan pas iets posten -.-‘
    Als je het had gelezen dan heb je gezien dat iemand dat al heeft uitgelegd

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.