28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Landelijke storing T-Mobile

T-Mobile kampt met een landelijke storing waardoor een onbekend aantal mensen niet kan bellen, smssen en internetten. Het is op dit moment nog niet duidelijk hoeveel mensen er last van hebben en wanneer de storing verholpen zal zijn. Ik heb (nog?!) nergens last van:grin: (regio IJmond)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zat net te zoeken of ik de enige was.

Maar gelukkig(?) niet dus.:wink:

Bijdrager
    MacAanZee

Hebben we er al 1 die we wél last van heeft?! Ik zal T-Mobile ff helpen turven.

Bijdrager
    RobinJans

Ja ik heb er last van, geen verbinding, zowel sms als bellen werken niet (internet gebruik ik niet op mijn telefoon.
    Regio: Breda
    :cry:

Bijdrager
    Koetjesreep

Kijk eens op tweakers.net/nu.nl/twitter.
    Is al lang bekend.

Bijdrager
    MacAanZee

@Koetjesreep: Ik zei niet dat het nergens bekend was. Het stond net op teletekst toen ik het postte en het leek me nuttig om het te melden. Jouw link klopt trouwens niet.

Bijdrager
    madcat

ja “gelukkig” is het een storing, was net met pdanet aan het prutsen om tethering aan de praat te krijgen, maar vlak daarna kreeg ik “no service” ik was al bang dat ik iets goed het gesloopt:)

Als ik de reacties van tweakers zo lees is het geheel random of je wel of geen verbinding hebt.

Bijdrager
    MacAanZee

UPDATE: Volgens T-Mobile kunnen klanten wel het datanetwerk gebruiken, maar op Twitter staan ook daarover klachten. De klachten komen uit het hele land. Veel klachten uit randstad, maar ook uit bijv. Arnhem en Maastricht. Volgens T-Mobile is de storing veroorzaakt door een storing in een centrale. T-Mobile denkt zelf dat de storing ‘redelijk snel’ opgelost zal kunnen worden.

Bijdrager
    MacAanZee

Leukste Tweet over de landelijke storing van T-Mobile die ik gevonden heb:

PietBurgering
    Het is wel een heel drastische manier van #tmobile om hun voicemail te beveiligen.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is mooie is dat ik voor geen meter contact heb, terwijl mijn zoon met hetzelfde abonnement hier naast me gewoon staat te bellen.

Hij heeft dan wel een witte iPhone. Misschien zit het hem daar in.:lol:

Bijdrager
    Chorro

Jep, net tot de ontdekking gekomen dat mijn telefoon ook is afgezonderd van de bewoonde wereld. Als iemand mij belt dan krijgt diegene een soort toon van in gesprek en hij gaat bij mij niet over. Smsen en bellen van mijn kant gaat ook niet.

Bijdrager
    Goodheart

@kw

Ik zou onmiddelijk een zaak aanhangig maken wegens discriminatie. Heeft Spong nog iets te doen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik denk dat’t ligt aan de servers waar verschillende accountgegevens op staan… I guess… Want ik ben ook de Sjaak.

Had m’n baas m’n IMEI nog gegeven vandaag, voor een reparatie aanvraag. Was bang dat TMNL m’n phone maar had gelocked ipv ingeschreven voor reparatie:D *phew*

Heb ik wel weer voor Jan Doedel m’n phone opnieuw geinstalleerd…. Oh well :/

Bijdrager
    venco58

Nu heb ik er ook last van.
    Eerder, toen het bekend werd deed alles het.
    Misschien is de storing erger/groter aan het worden.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Chorro

Inmiddels de melding ‘Geen service’ op m’n ikTelefoon, terwijl ik op een plek zit waar GPRS normaal vol bereik heeft (afentoe met 3G).

Bijdrager
    Maced.2

Zakelijk nr werkt gewoon,prive niet ‘Geen service’ :confused:

Bijdrager
    KarelWillem

Bij ons werkt privé wèl en zakelijk niet.

En zo varieert het over den lande.:lol:

Bijdrager
    1234

bij mij werkt niets. na deze zomer definitief over op andere provider. ik heb echt bij 1 op de 2 gesprekken dat ik eruit gekiepert wordt.

Bijdrager
    Koetjesreep

@macaanzee

Het is geen link. Het zijn site’s.

Bijdrager
    madcat

tweakers meld dat het is opgelost, hoe is dat bij jullie.
    Bij mij nog steeds “no service”
    edit:
    GSM werkt inmiddels wel, maar gprs of 3G nog niet

Bijdrager
    Chorro

Volgens tmobile_webcare via Twitter is het probleem gevonden en worden servers gesynchroniseerd, maar daar gaat een paar uur overheen.

Terwijl ik dit typ zie ik op m’n iPhone ‘Geen service’ wijzigen in ‘T-Mobile NL’:smile:

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb nog steeds helemaal niets hoor, wat ik ook probeer.

We zullen morgenochtend wel zien hoe het er voor staat.

Bijdrager
    Chorro

Heb nu alleen GPRS, maar dat is toch bijna altijd zo. 3G dekking bij T-Mobile is 3x niks.

Bijdrager
    Hostyle

Hier is alles weer normaal. Vanacht rond 4 uur kwamen de verlate smsjes binnen. Helaas waren het er nogal wat, waardoor ik klaarwakker was:grin:

Bijdrager
    Chorro

Heeft T-Mobile nog via Twitter voor gewaarschuwd, haha. Telefoon op stil zetten vannacht. Ik had 34 smsjes die achter elkaar binnen kwamen.:neutral:

Bijdrager
    Hostyle

Als ik mijn telefoon op stil zet, hoor ik de weker van SleepCycle niet:nerd:

Bijdrager
    Chorro

Oww… Okee. Ik gebruik de wekker van m’n iPhone nooit, hooguit de timer als kookwekker o.i.d.

M’n iPhone staat 95% van de tijd op trillen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb weer keurig telefoon, maar nog steeds geen spoor van Internet.
    Geen GPRS, geen 3G, niks.

Edit: uit- en aanzetten did the trick. Ik mag weer Internetten.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.