-
Q:
Landelijke storing T-Mobile
T-Mobile kampt met een landelijke storing waardoor een onbekend aantal mensen niet kan bellen, smssen en internetten. Het is op dit moment nog niet duidelijk hoeveel mensen er last van hebben en wanneer de storing verholpen zal zijn. Ik heb (nog?!) nergens last van
(regio IJmond)
@Koetjesreep: Ik zei niet dat het nergens bekend was. Het stond net op teletekst toen ik het postte en het leek me nuttig om het te melden. Jouw link klopt trouwens niet.
ja “gelukkig” is het een storing, was net met pdanet aan het prutsen om tethering aan de praat te krijgen, maar vlak daarna kreeg ik “no service” ik was al bang dat ik iets goed het gesloopt
Als ik de reacties van tweakers zo lees is het geheel random of je wel of geen verbinding hebt.
UPDATE: Volgens T-Mobile kunnen klanten wel het datanetwerk gebruiken, maar op Twitter staan ook daarover klachten. De klachten komen uit het hele land. Veel klachten uit randstad, maar ook uit bijv. Arnhem en Maastricht. Volgens T-Mobile is de storing veroorzaakt door een storing in een centrale. T-Mobile denkt zelf dat de storing ‘redelijk snel’ opgelost zal kunnen worden.
Ik denk dat’t ligt aan de servers waar verschillende accountgegevens op staan… I guess… Want ik ben ook de Sjaak.
Had m’n baas m’n IMEI nog gegeven vandaag, voor een reparatie aanvraag. Was bang dat TMNL m’n phone maar had gelocked ipv ingeschreven voor reparatie
*phew*
Heb ik wel weer voor Jan Doedel m’n phone opnieuw geinstalleerd…. Oh well :/
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.