18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    LeonDemeijer

Landelijk iPhone 5 wit probleem scherm!

Beste OMT’ers,

zojuist mijn iPhone 5 16GB wit opgehaald, en merkte een klik bij het indrukken van het scherm.
    De verkoopmedewerker heeft dit nagevraagd bij andere filialen en het blijkt dat dit bij alle vandaag verkochte witte iPhones het probleem is!

Heeft iemand anders hier ook last van?

Bijdrager
    jesper211232

tuurlijk als ‘alle‘witte iphones dat hebben die vandaag verkocht zijn.. dûh.

Bijdrager
    LeonDemeijer

Het kan toch ook zijn dat alleen de toestellen die belcompany heeft ontvangen dit probleem hebben?

Bijdrager
    Chorro

Nop. Vandaag een witte iPhone 5 opgehaald maar is geheel kraak en klik vrij.

Bijdrager
    polansky

Lijkt me een duidelijk gevalletje van….

En de garantievoorwaarden bij de meeste belcompany’s is vergelijkbaar met:

Bijdrager
    Thomas18NL

Mijn zwarte 5 is geheel kraak, klik en krasvrij =)

Bijdrager
    Zybbor

Mijn 3Gs ziet er anders ook nog best goed uit.

Bijdrager
    MBPuser

Boeiend..

Ontopic: ik heb 2 witte bezorgd gehad vanochtend en die zijn allebei kraak en krasvrij, zou hem maar eens gaan omruilen als ik jou was..

Bijdrager
    LeonDemeijer

@MBPuser, heb hem zojuist ook omgeruild, was alleen erg benieuwd of er inderdaad nog veel anderen last van hadden.

Vond wel dit draadje op het Apple-forum..

Bijdrager
    IMAC24

Hier ook een witte 32Gb gisteren gehaald bij de Apple store en ik heb ook nergens last van, alleen wel van dat ik geen verbinding met mij wifi netwerk kan maken…

Bijdrager
    joostvg

Waarom zou je het scherm eigenlijk in willen drukken?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Het is een touchscreen…

Bijdrager
    UtregCity

heb gelukkig nergens last van, het ook een witte 64GB, geen vals licht langs de randen, geen gepiep of gekraak van ’t scherm, geen krassen vanuit de doos, zoals altijd perfect in elkaar geschroefd!

Bijdrager
    UtregCity

oh ja, ook geen probleem met wifi of 3G!

Bijdrager
    MBPuser

Zelfde hier, flawless..

Bijdrager
    joostvg
    JeroenJK op 29 september 2012

Het is een touchscreen…

Dan nog druk ik niet op het scherm… (Het heet dan ook “touch”… Niet “push”.. Drukken doe je bij resistieve schermen..).

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Daar heb je gelijk in. Je wordt trouwens ook niet snel gestrest omdat het bijvoorbeeld niet doet wat je wilt, wat bij andere telefoon wel eens het geval zou kunnen zijn. :sarcastic:

Bijdrager
    joostvg

U snapt ‘m;)

Overigens heb ik geen klik in m’n scherm. Ook niet als ik er iets harder op druk (ook wit, ook BelCompany).

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.