9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Verrenoorden

Lancering nieuwe iMacs, wanneer?

Beste forumleden. Ik wil binnenkort een nieuwe Imac gaan aanschaffen. Kan iemand mij vertellen of er op korte termijn ook vernieuwde Imac modellen door Apple worden gepresenteerd. Het zou zonde zijn als ik in December en nieuwe Imac koop en er in Januari 2011 nieuwe modellen worden gepresenteerd. Alhoewel ik snap dat dit soort zaken nooit van te voren worden aangekondigd zijn die-hard mac fans vaak wel op de hoogte van de vermoedens op dit gebied … ik ben benieuwd

groet, Niels Konijn

Bijdrager
    hamkaastosti

ga eens naar deze site http://guides.macrumors.com/iMac_Buyer’s_Guide

daar kan je zien dat je hem beter nu kan kopen want het kan nog wel even duren voordat hij update

Bijdrager
    Blue helmet

Gewoon nu kopen! Zelf ben ik eind juli 2010 van Windows overgestapt op Apple (iMac 27 i5/Time Capsule/iPad 32Gb) en twee weken later een nieuwe iMac 27″. Jammer, ja! Vervelend of hinderlijk, nee! Want ik heb een machine die snle doet wat ik wil en de nieuwe was ook nog € 200,- duurder! Koop nu en geniet ervan!

Bijdrager
    websania

Ik heb nu al bijna twee jaar een iMac en naar volle tevredenheid. Was het in pc-land zo dat ik wel ieder jaar mijn pc wilde “upgraden”, kon ik een jaar geleden toch echt geen goede reden bedenken waarom ik mijn iMac zou moeten vernieuwen en nu nog steeds niet. Ik heb destijds de kleinste, goedkoopste iMac aangeschaft, maar in pc-land had ik altijd toch wel een pc die in het boven-segment zat. Met andere woorden: nu aanschaffen is prima. Wil je wachten, kun je altijd wel gaan wachten daar er altijd updates zullen komen, zolang de iMac bestaat.

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je ‘m nodig hebt; kopen. Tenzij er binnen een week een nieuwe wordt uitgebracht, iets wat in zo’n geval overal en nergens op diverse Mac sites te lezen is. Er komen elk jaar nieuwe/geupdate Macs uit, dus wachten is alleen maar zonde van je tijd.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Even in m’n glazen bol kijken…

Bijdrager
    Geeaar

Volgens deze site komen ( http://www.macrumors.com/2010/12/15/imac-and-macbook-pro-upgrades-in-first-half-of-2011/ ) komen ze de eerste helft van dit jaar. Met een nieuw paneel en een nieuw prijspunt. Ben benieuwd wat dat inhoud.

Bijdrager

Ik zou gewoon kopen, waarom wachten? Dat doet een mens al genoeg in zijn leven. Denk zelf dat er rond april wel een update komt. Ik had een nieuwe nodig, en de huidige voldoet meer dan zat aan al mijn eisen, dus heb ik vorige week een nieuwe 21.5 inch iMac gekocht. En hoe snel de volgende ook wordt, deze wordt er in ieder geval niet minder door en zal dus niet ineens minder snel of minder goed mijn computer taken uitvoeren. En let’s face it, -los van een hoop pro’s hier op het forum- waar heb je nou echt al die extra snelheid voor nodig? Persoonlijk gebruikt ik mijn mac 80% van de tijd voor mail, internet en filmpjes en de overige tijd voor wat 1080i bewerkingen in iMovie en wat foto’s in iPhoto, een ghz meer zou ik nooit merken, misschien zometeen een paar game’s uit de appstore, maar ook die lijken mij niet bepaald zwaar…

Bijdrager
    ZombieCraFtinGz

Je moet eigenlijk gewoon zelf kopen!
    Want ja.. Het zijn jouw zaken, u moet gewoon zelf beslissen wanneer je die iMac koopt.
    Nu heb je zeker nog genoeg geld. Is er zo een update is die zoveel duurder.
    Dan moet je nog effe sparen.
    Nouja je snapt het wel: zelf beslissen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.