15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Osmonicar

Lampje van mijn Apple TV uit kan dat.

Ik gebruik in volle tevredenheid een Apple TV op mijn slaapkamer.
    In verband met het nogal felle licht heb ik het lampje afgeplakt met tape.

Eigenlijk vind ik dat nogal klungelig en vroeg me daarom af of er een manier is om dat led-lampje uit te schakelen.

Bijdrager
    McPim

Nee dat kan niet. Maar als je nou een klein rond zwart stickertje weet te vinden zie je daar toch vrijwel niets van?

Bijdrager
    fred44nl

zwarte nagellak:)

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Binnen het draadje doorknippen als dat er is?

Bijdrager
    Shmoo

Het lampje van 3mm op de Apple TV irriteert je wel maar het licht van de 370 inch flatscreen niet? ?

Je kunt het kastje ook op de muur of achter de TV monteren dan zie je ‘m helemaal niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Die TV heb je niet de hele nacht aan staan Shmoo.

Elke moderne TV heeft de optie om de LED op diverse manieren aan of uit te schakelen.

Maar die Apple-TV van dat multi-billion-dollar bedrijf natuurlijk niet.

Ik heb hier ook een Time Capsule staan, met een groene schijnwerper voorop (uiteraard ook afgeplakt).

Bijdrager
    Shmoo

Wat een quatsch.

Een Apple TV staat ook niet de hele nacht aan want die zet zichzelf ook in sluimerstand en daarna helemaal uit na X periode zonder interactie. Standaard is dat volgens mij 15 of 20 minuten maar dat kun je zelf instellen in de voorkeuren. Het lampje gaat dan ook gewoon uit wanneer het ding niet gebruikt wordt.

Inactief
    Anoniem

Play/Pause knop 5 sec indrukken, gaat-ie meteen in de slaapstand en het lichtje uit.

Bijdrager
    Q-collective

Bij mij heb ik die LED ook altijd aan, sluimerstand of niet.

Dat wordt dus een tripje naar apple.com/feedback;)

Bijdrager
    KarelWillem

Als inderdaad dat lampje uit is, als je géén TV kijkt, lijkt mij niet zoveel aan de hand.

Maar oké, ik irriteer me verder best wel aan lampjes en lichtjes.

Gelukkig heb ik ook apparaten waar je displays (receiver) en lampjes (TV) uit kan zetten tijdens gebruik.

Bijdrager
    McPim

Lampje hoort gewoon uit te gaan in sluimer (@Q-collective), ik neem aan dat @Osmonicar het lampje uit wil als ie ‘m gebruikt (@koen…).

Bijdrager
    Q-collective
    McPim op 27 september 2017

Lampje hoort gewoon uit te gaan in sluimer (@Q-collective)

Dat mag je dan wel zo stellig zeggen, ik heb dat gedrag nog nooit waargenomen op twee verschillende Apple TV 4’s, op tvOS 9, 10 of 11.

Bijdrager
    McPim

Ik heb alle Apple TV’s gehad vanaf de 1. Nu 1x ATV4 en 2x ATV3 en die gaan (en gingen) állemaal uit in ‘sluimer’. Voor de 100% zekerheid net nog even gekeken naar de ATV4: lampje uit. Dus ik durf dat wel zo stellig te zeggen ja :wink:

Bijdrager
    Q-collective

Dan hebben we dus een gevalletje inconsequent gedrag. Wellicht dat de combinatie met tv een verschil maakt.

Bijdrager
    McPim

Ja vreemd inderdaad. Of iets op je netwerk wat ‘m wakker houdt, geen idee…

(edit: zoiets bv)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.