14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    denboris

lampje isight

hallo allemaal

omdat ik nogal zwakke ogen heb, vraag ik me af of het mogelijk is om het lampje naast mijn isight (macbook) uit te schakelen wanneer ik webcam.
    kan dat of gaat dat niet?

gr
    Boris

Bijdrager
    505

Afplakken misschien? Met een stickertje, of iets anders.

Geblokkeerd
    Anoniem

Voor de fans is een sticker geen oplossing, dat staat toch echt voor geen meter:?

Bijdrager
    YoYelloW

een heel klein stickertje mss?

Bijdrager
    sypie

Het deksel van je Macbook open (laten) schroeven en het lampje afkoppelen? Ik zou daarvoor even naar de apple leverancier gaan, liefst met een eigen TD die uit zijn blote hoofd kan nagaan of dat inderdaad mogelijk is.

Bijdrager
    LEXY
    ”denboris”

hallo allemaal

omdat ik nogal zwakke ogen heb, vraag ik me af of het mogelijk is om het lampje naast mijn isight (macbook) uit te schakelen wanneer ik webcam.
    kan dat of gaat dat niet?

gr
    Boris

Wat is dan het probleem, is het te fel voor je ogen?

Bijdrager
    Renzs

Dat lampje is er toch voor om scherp te kunnen stellen in het donker.
    Net als digitale camera’s ?

Bijdrager
    puntKoen

Het lampje is enkel ter indicatie en zit voor zover ik weet op controller board van de camera. Afkoppelen zou dus betekenen dat je het lampje verwijdert van de printplaat.

Zwarte dingetje aan de bovenkant is de camera, printplaatje is controller board.

Bijdrager
    BenVG

misschien gewoon met een zwarte permanente stift aanstippen.
    het licht dan mogelijk niet volledig gedempt, maar minder hard branden zal het zeker

Bijdrager
    roy

@denboris: Ik wil eigenlijk ook wel, net als lexy, weten waarom dat lampje een probleem is:)

Bijdrager
    sypie

Het lijkt mij, als je zwakke ogen hebt en dat lmapje schijnt in je gezicht dat je dan moeite kunt gaan krijgen met het lezen op je beeldscherm.

Bijdrager
    hifi

Godja gebruik je dan zoveel de iSight? Jammer dat je dan gaat prutsen met zo een mooi apparaat hé.

Bijdrager
    Shannon

beetje Tipp-Ex misschien?:P

Bijdrager
    Ragbak
    ”BenVG”

misschien gewoon met een zwarte permanente stift aanstippen.
    het licht dan mogelijk niet volledig gedempt, maar minder hard branden zal het zeker

in mijn ogen ook absoluut de beste oplossing, gebruik gewoon een cdmarker en wanneer je de mac eventueel door zou verkopen kun je met een klein beetje spiritus het lampje schoonwrijven zonder de mac aan te tasten.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.