4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jelle

    Lampje caps lock werk na een tijdje niet meer

    Om mijn Mac mini (2018) i3 heb ik een bedraad toetsenbord van Satechi aangesloten. Het is een fijn toetsenbord het heeft alleen een vreemd probleem. Als de Mac net opgestart is werkt het caps lock lampje maar na een tijdje ineens niet meer. Alle andere functies werken gewoon normaal. Ik dacht eerst dat de USB hub het euvel zou kunnen zijn maar rechtstreeks aangesloten geeft geen oplossing. Heeft iemand zoiets al eens eerder gezien?

    Bijdrager
    McPim

    Jelle op 9 februari 2020 om 15:39
    Heeft iemand zoiets al eens eerder gezien?

    Ja, William F. (halverwege je eigen link):

     

     

    Als je Googelt ook meerdere klachten op Amazon:

     

     

     

    Ik denk dat je mag concluderen dat het aan het toetsenbord zelf ligt.

     

    Bijdrager
    Jelle

    <p class=”cite”>McPim op 9 februari 2020 om 16:05</p>

    Jelle op 9 februari 2020 om 15:39
    Heeft iemand zoiets al eens eerder gezien?

    Ja, William F. (halverwege je eigen link):

     

     

    Als je Googelt ook meerdere klachten op Amazon:

     

     

     

    Ik denk dat je mag concluderen dat het aan het toetsenbord zelf ligt.

     

    Bedankt voor je bericht. Deze berichten had ik nog niet gelezen. Ik had wel het idee dat het iets met het toetsenbord is maar misschien is er wel een oplossing voor? Ik dacht misschien via deze weg. Het is niet een enorm groot probleem natuurlijk maar beetje gek is het wel.

    Bijdrager
    McPim

    Ik zou Satechi een email sturen en eventueel verwijzen naar die berichten. Het klinkt als een ontwerpfout als iemand zegt dat z’n 2e exemplaar het ook had. Wie weet heeft de fabrikant een oplossing voor je.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.