8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    de wouzer

lampje camera macbook vaak aan

Ik heb iets raars met mn macbook. Het lampje van mn camera staat dan aan, terwijl ik hem helemaal niet aan heb gezet. Ik weet dan ook niet ho eik hem uit zou kunnen zetten.
    Hoe komt dit? Ik heb het gevoel, dat iemand anders naar mij aan het kijken als hij aan staat… dit is natuurlijk helmeaal geen fijn gevoel. Wat kan ik eraan doen, behalve uitzetten en opnieuw opstarten?

Bijdrager
    Ashenvale

Ik denk niet dat er iemand mee kijkt, ik denk eerder aan een issue.
    Probeer eerst eens de bevoegdheden te herstellen. Probeer het eventueel in een andere gebruiker account.

En wat ook handig is, is
    Reset PRAM/NVRAM

Bijdrager
    palahala

Ik denk wél dat er iemand meekijkt. En als dat zo is, dan gaat het niet alleen om die camera.

Bijdrager
    J-R0eN

@ palahala : je kan toch niet zomaar mee kijken? en waar gaat het dan nog meer om volgens jou?

Bijdrager
    palahala

Nee, je kunt niet zomaar meekijken, maar een trojaans paard kan dat wel. Zoals gebruikt om Macs terug te vinden na diefstal. En dan wordt er véél meer verzameld dan alleen wat beeld.

Het kán natuurlijk een storing zijn, maar hoe voor de hand liggend is dát? Dus, de wouzer: wat heb je zoal gedownload?

Bijdrager
    Cea

Ik heb dit ook sinds lange tijd. Bij het opstarten gaat het groene lichtje branden.
    Gebeurt zelden maar toch blijft het probleem zich voordoen.
    Heb ook geen oplossing of idee hoe en waarom dit komt.
    Hopelijk met snow leopard opgelost.

Bijdrager
    rotrax

nee dit heeft niets te maken met mee kijken. wat je moet doen is je pram resetten. je mac is een beetje van slag. heb ik ook gehad en velen met ons. niets ernstigs. zoek even op dit forum op pram reset en je probleem is opgelost

Bijdrager
    R-Flow
    ”palahala”

Ik denk wél dat er iemand meekijkt. En als dat zo is, dan gaat het niet alleen om die camera.

Hoezo paranoïde?:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.