28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Barrix

Ladies and Gentlemen, We Got him….!!!

Mischien wat flauw begin…want het is geen wereldnieuws.
    Maar wilde toch ff mededelen dat geheel tegen mijn verwachting in ik zojuist mijn Adobe CS4 Design Premium heb ontvangen, dat in tegenstelling tot mijn bewering van ongeveer een week geleden dat het pas half november zou plaats vinden. Afijn, je begrijpt het ik ben er blij mee en kan dan nu eindelijk mijn jump naar Leopard maken omdat het met mijn CS1 geen stabiele optie was. Ik hoop dat de transitie vlekkeloos zal verlopen en jullie mij hierover weinig aan de bel horen hangen.

Bijdrager
    onem

Dat is inderdaad snel. Ik heb mijn bestelling ook lopen, maar nog niks vernomen dat uitgeleverd gaat worden. Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn.

succes me de upgrade

Bijdrager
    ChrisMax

Hoe duur is dat grapje?

Bijdrager
    fozzy

TE duur…..maar ja, als je graag bij wil blijven.

Ik werk met CS 3, en dat draait prima! ZIt er ook niet aan te denken, voorlopig, om bij m’n baas te vragen voor een update.

Update van CS3 naar CS 4 (design Premium) – € 891.31.

Bijdrager
    Vin

WOW! ik wist echt niet dat cs4 dit jaar al zou komen! ik dacht dat we die volgend jaar pas ergens zouden zien!

Bijdrager
    joostwijnglas
    ”Graphsic”

WOW! ik wist echt niet dat cs4 dit jaar al zou komen! ik dacht dat we die volgend jaar pas ergens zouden zien!

Het is gewoon op OMT geweest hoor: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3583

Bijdrager
    Vin
    ”joostwijnglas”
    ”Graphsic”

Het is gewoon op OMT geweest hoor: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3583

totaal over het hoofd gezien!!

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Graphsic”

De Nederlandse versie komt inderdaad later.

Bijdrager
    Vin
    ”Martijn
    ”Graphsic”

De Nederlandse versie komt inderdaad later.

aha! dan was ik daar mee in de war denk ik!

Nou ja… iig gaaf dat ie er is!!!

Bijdrager
    Patrock

Ik heb de illegale CS4 master collection al binnen hehehe. Als student ga ik natuurlijk geen 2500 dollar voor een softwarepakket betalen:evil:

Bijdrager
    ChrisMax

Groot gelijk Patrock! Ik heb vanavond ook CS4 Master Collection binnen 8)

Bijdrager
    iDecide

Als bedrijf zijnde moet je wel investeren in een nieuw Creative Suite pakket. Sommige mensen stappen over van CS2 naar CS4, sommigen van CS3 naar CS4. Maar als je nu nog wilt werken in CS 1, kom je wel een hele beperkte omgeving.

Bijdrager
    Chester2
    ”Patrock”

Ik heb de illegale CS4 master collection al binnen hehehe. Als student ga ik natuurlijk geen 2500 dollar voor een softwarepakket betalen:evil:

Daarom heeft Adobe ook een speciale studentenwebsite, waar je alle Adobe producten voor een fractie van de prijs kunt bestellen.

Bijdrager
    fozzy

iDecide

Als bedrijf zijnde moet je wel investeren in een nieuw Creative Suite pakket. Sommige mensen stappen over van CS2 naar CS4, sommigen van CS3 naar CS4. Maar als je nu nog wilt werken in CS 1, kom je wel een hele beperkte omgeving.

Het kan wel in CS1, het enigste is dat als klanten je artwork/bestanden aanleveren, je altijd moet vragen/zeuren om het bestand in een lagere versie.

Bijdrager
    Nelis Infra

Wil eigenlijk wel weten hoe het bevalt!

Bijdrager
    Patrock
    ”Chester2″

Daarom heeft Adobe ook een speciale studentenwebsite, waar je alle Adobe producten voor een fractie van de prijs kunt bestellen.

Weet ik ook wel, maar daar is de Master Collection nog steeds 500 euro excl. BTW. Zodra ik klaar ben met studeren wil ik het best kopen. Maar dan hoop ik het toch eigenlijk wel van mijn werkgever te krijgen:P

Bijdrager
    Hengheng

Nu al besloten om loonslaaf te worden ?

Bijdrager
    P-j

Heb vorige week de Master Collection CS4 binnen gehaald, vindt het stukken prettiger werken dan CS3

De demo is trouwens via een omweg al van de adobe site te halen, mochten mensen hem willen proberen

[code:1:a74713eefc]1. Log out of Adobe/remove their cookies, if any.
    2. Go to adobe.com
    3. Click link: DOWNLOADS then scroll down to TRIAL DOWNLOADS
    4. Choose Lightroom "TRY IT"
    5. You’ll be asked to login – so login or register
    6. After login, you’ll be taken to the Lightroom trial download page (to select version/language etc) – enter this address into your browser’s url bar:

http://trials.adobe.com/Applications/MastCol/CS4/Mac/ADBESTAMCS4_LS1.dmg[/code:1:a74713eefc]

Bijdrager
    Barrix

Welaan, wat een reacties!
    Ik zal mijn upgrading en bevinding wereldkundig maken zodra het relevant is. Vind het nogal een klus omdat ik eerst naar Leopard ga en dan mijn CS1 naar CS4 upgraden.
    Nu ik dit schrijf bedenk ik mij of het niet beter is om eerst mijn CS1 naar CS4 te upgraden en daarna mijn OS naar Leopard te ttransformeren? Wat is jullie mening…of maakt het niet uit?

Ik wil het zorgvuldig doen omdat het mijn brood is en dus geen ‘malfunction’ kan permiteren

Bijdrager
    Hansi2124
    ”Barrix”

Welaan, wat een reacties!
    Ik zal mijn upgrading en bevinding wereldkundig maken zodra het relevant is. Vind het nogal een klus omdat ik eerst naar Leopard ga en dan mijn CS1 naar CS4 upgraden.
    Nu ik dit schrijf bedenk ik mij of het niet beter is om eerst mijn CS1 naar CS4 te upgraden en daarna mijn OS naar Leopard te ttransformeren? Wat is jullie mening…of maakt het niet uit?

Ik wil het zorgvuldig doen omdat het mijn brood is en dus geen ‘malfunction’ kan permiteren

Tsja, als je er zó van afhankelijk bent, dan zou ik geen enkel risico nemen en schoon Leopard installeren en schoon CS4. En uiteraard een back up maken, zodat je die kan gebruiken met de Migratie assistent.

Bijdrager
    iDarwin

Oeps, Ik had dat laatst ook weer zoiets om Up-To-Date te blijven.

Maar tot mijn schrik van verbazing “Perongelijk CS4” ik had het echt niet door.
    Ik kijk nu snel in programma’s en ja hoor CS4

:innocent: Sorry!!!!! :innocent:

Bijdrager
    Marius1976
    ”iDarwin”

Oeps, Ik had dat laatst ook weer zoiets om Up-To-Date te blijven.

Maar tot mijn schrik van verbazing “Perongelijk CS4” ik had het echt niet door.
    Ik kijk nu snel in programma’s en ja hoor CS4

:innocent: Sorry!!!!! :innocent:

Ligt het aan mij?

Ik snap werkelijk niets van deze post :s

Bijdrager
    iDarwin

Sorry, ik was ook beetje onduidelijk. Ik zal het dan maar kort door de bocht houden.

Ik wist echt niet wat ik percies wat ik aan het downloaden was ik deed maar iets.
    En ben er nu achter gekomen dat het CS4 is.

Bijdrager
    Hengheng

Dit maakt het inderdaad een stuk duidelijker.

Bijdrager
    sven-

Hoe kun je nou niet weten wat je aan het downloaden bent:?

Bijdrager
    MouseMighty

Afgezien daarvan, wat de neuk moet je met CS4 Master Collection?? Ik heb het ook, eerlijk verkregen van Adobe zelf (heb het al vanaf 23 september) en ik vind het een mooie upgrade geworden. geen feature-overload maar goede productie toevoegingen. Aan topic starter. Upgraden naar 10.5.5 en dan pas CS4 installeren. Zoek van te voren wel even uit hoe het zit met (de)activeren van je serials van CS1. @Patrock, ik ken geen werkgever die de Master Collection even aan een werkgever geeft hoor. Hij/zij zal het misschien aanschaffen moet je er toch mee werken maar dan wel op je werk :wink:

Bijdrager
    iDecide
    ”MouseMighty”

Afgezien daarvan, wat de neuk moet je met CS4 Master Collection?? Ik heb het ook, eerlijk verkregen van Adobe zelf (heb het al vanaf 23 september) en ik vind het een mooie upgrade geworden. geen feature-overload maar goede productie toevoegingen. Aan topic starter. Upgraden naar 10.5.5 en dan pas CS4 installeren. Zoek van te voren wel even uit hoe het zit met (de)activeren van je serials van CS1. @Patrock, ik ken geen werkgever die de Master Collection even aan een werkgever geeft hoor. Hij/zij zal het misschien aanschaffen moet je er toch mee werken maar dan wel op je werk :wink:

Gekregen of verkregen? :wink: Weet iemand misschien het exacte verschil tussen een upsell en een upgrade? Het meest budget-proof oplossing is dus om ergens goedkoop een CS-licentie op te kopen en dan zelf de CS4 licentie aan te schaffen?

Bijdrager
    iDarwin
    ”sven-“

Hoe kun je nou niet weten wat je aan het downloaden bent:?

Weet ik wel… maar wist niet dat CS4 compleet nieuw was.
    Ik dacht zo makkelijk van even up2date blijven.

En toen ik in deze draadje keek dacht ik.. oeps…
    Later nog even goed in programma’s map kijken en ja… het is CS4.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.