7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jumper

Lacie uit de States

Even een vraagje, ,eigenlijk 2

Als je nu een Lacie Porsche design HD koopt in de States, kan je die dan hier ook gebruiken? Ik bedoel hiermee op het gebied van de voeding. Ik weet dat er een andere plug zal aanhangen maar dat kabeltje kan ik makkelijk vervangen dacht ik.

2 de vraagje, de nieuwe iPod shuffle, is het volume van een US versie gelijk aan een Europese versie??

Alvast THX.

Bijdrager
    PietjePuk

Op vraag 1) beide plugen zitten in de doos dus het kan perfect right out of the box.

Bijdrager
    Giele

Ga je naar de VS?:P

Ipods zijn hetzelfde ja

Bijdrager
    KarelWillem

1: waarschijnlijk wel. kijk op de site van lacie
    2: nee, europa heeft een volumebeperking, usa niet

Bijdrager
    jumper
    ”Giele”

Ga je naar de VS?:P

Ipods zijn hetzelfde ja

Ikzelf niet nee, een kennis van me gaat erheen voor enkele dagen, ben wel jaloers … ze gaat naar New York … dus daar naar de ohzo coole Apple store.

Dus een shuffle gaat zelfs luider.

Bijdrager
    klaus
    ”jumper”

Ikzelf niet nee, een kennis van me gaat erheen voor enkele dagen, ben wel jaloers … ze gaat naar New York … dus daar naar de ohzo coole Apple store.

Dus een shuffle gaat zelfs luider.

Ja, een shuffle gaat luider, maar ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn, tenzij je hardhoors bent..

Trouwens, New York is best wel meer dan de Apple Store alleen, zou nu niet meteen het eerste zijn waar ik naartoe wil moest ik daar zijn

Bijdrager
    jumper

Hij moest niet echt luider gaan maar ik wist gewoon niet meer welke de beperking had, vandaar de vraag eigenlijk.

NY is inderdaad veel meer en ook niet het eerste wat ik zou bezoeken maar ik zou er wel zeker de nodige tijd voor uittrekken om erheen te gaan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.