5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Lacie Porsche crash?

Ik ben in het bezit van een F.A. Porsche Design 250 GB USB harddisk … hier staat al mijn HD-materiaal + Projecten op. Nou kan ik deze drive niet meer benaderen. Hij mount wel maar zodra ik hem aanklik loopt mijn gehele Finder vast. Ook schijfhulpprogramma kan hem niet herstellen. Het lampje op de schijf blijft de gehele tijd geel in plaats van rood. Is dit het einde van mijn externe harddrive?! HELP!

:cry:

Bijdrager
    kontheur

Het zit je niet mee deze week of wel? Eerst troubles met je ACD en nu je harddisk…
    Ik leef met je mee. Ik weet overigens niet wat het probleem zou kunnen zijn.

Hopelijk is het nog te herstellen…

Bijdrager
    Heedless

Waar sluit je hem op aan?
    Ik heb wel eens problemen met mijn externe HD als ik hem aansluit op een USB 1.0 poort, of een zwakke usb poort zoals van een laptop. Dan brand het lampje wel, maar als ik hem tegen mijn oor houd hoor ik dat de schijf steeds opstart en weer uit gaat. Hij heeft dan niet genoeg vermogen.

Heb je er een stekker/tweede usb stekker bij? (mijn externe usb schijf heeft twee stekkertjes, zo kan je hem aansluiten op 2 usb poorten tegelijk om extra stroom te krijgen als de poort niet sterk genoeg is)

Inactief
    Anoniem

Ik heb hem al 1,5 jaar en in die tijd is er nooit een probleem geweest. Ook heeft hij al die tijd aan dezelfde poort (USB 2.0) gehangen..

Bijdrager
    lowfi

Diskwarrior al geprobeert?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.