5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Lacie Harde schijf

Ieps,

Nu heb ik een nieuwe iMac besteld en hierop ga ik 3 gebruikers activeren!
    Ook zou ik graag een mobile HD kopen en deze zou ik soms eens willen aansluiten aan mijn iMac om deze te gebruiken als time capsule voor de 3gebruikers.

Maar ik wil natuurlijk een deel van de hd ook gebruiken als HD voor prive gebruik.
    Kan ik dus 2partities maken op deze hd? 1 waarop time machine mijn back ups op kan maken als ik deze aansluit en 1die ik kan gebruiken als extern schijf?

Want anders gaat time machine na een tijdje heel mijn HD volzetten met back ups!

Alvast bedankt!

Bijdrager
    iJoost

Ja, dat kan.

Of het nodig en verstandig is verschillen de meningen over. Ik vind van niet. Maar zoek vooral even dan vind je de tientallen zo niet honderden draadjes over dit onderwerp wel en ook de meningen van de voorstanders.;-)

Gast
    Anoniem

waarom vind jij het niet verstandig? Zo heb ik externe hd voor data overdracht + hd voor timemachine in 1apparaat?

We willen geen kabels op de bureau of extra dingen + we hebben geen timecapsule (gewoon vrij nieuwe router) dit lijkt me beste oplossing?

Bijdrager
    iJoost

Zoek maar even, ik heb het al zo vaak uitgelegd. Nu even meer zin in een ontbijt dan om het nog een keer te reproduceren…

Maar je vraag is beantwoord. Toch? Het kan.

Bijdrager
    Pieterr

@TS: Het is wel zo aardig om terug te melden wat je met de reacties van mede forumleden hebt gedaan. Dat stimuleert hen om je de volgende keer nog eens te helpen.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=144165

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.