19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:

Bijdrager
    Macosx

Lachen MSN en Indesign ?

:lol:

Als ik in MSN de mail wil checken wordt Indesign opgestart, je gelooft ut niet maar het is echt waar.

:finderoud:

Bijdrager
    PICAPICA

ik had net hetzelfde een tijdje terug, dat heb je dan met gekraakte versies hehehehee
    :?

Bijdrager
    jeroenimo

Toen ik naar mijn baggerbox (hotmail) wilde vanuit msn messenger startte apple’s mail en opende een nieuw mailtje! normaal start safari dan en gaan naar de hotmailinbox… vond ik ook wel innovatief!

Bijdrager
    Macosx

niks crack gewoon een installer 8)

Moderator
    Strifer

ergens op het forum is dit al meerdere malen aan de orde gekomen, als het werkt even zoeken met de zoeker, want ik meen dat er een oplossing was…

Bijdrager
    WebJ

Deze vraag is al vaker voorbijgekomen. Het heeft te maken met de standaardinstellingen in je Systeemvoorkeuren voor Mail- en Internetprogramma’s geloof ik.

Bijdrager
    dada1958

Mede daarom gebruik ik Fire :innocent:

Bijdrager
    XP-01
    ”dada1958″

Mede daarom gebruik ik Fire :innocent:

waarom heb ik nou het gevoel dat je met dit soort opmerkingen Macosx niet echt met z’n problemen helpt…:?

Bijdrager
    xtroy

ik heb toen een .htm en een .html file geopend met ‘CONTROL KLIK’ toon info.
    vervolgens heb ik bij ‘OPENEN MET’ gekozen voor SAFARI en gelijk op de button WIJZIG ALLES geklikt.
    En toen was het bij mij opgelost.
    MacOs X zag namelijk dat een .htm (of .html) bestand nog niet standard geopend moest worden met safari (explorer).

Bijdrager
    Webbiker

Het heeft niets met de voorkeuren van je primaire browser/mail programma te maken. Om een vage reden wil MSN Messenger daar niet naar luisteren. Heb je IE als standaard browser opent MSN doodleuk Safari als je op een link klikt. Of als je Adobe CS hebt geinstalleerd wil hij de mail openen met InDesign.

De oplossing voor het InDesign probleem: Pak InDesign in met stuffit of een andere compressie tool. Start vervolgens MSN op en klik op de Mail link, als het goed is opent hij een browser ipv InDesign, want InDesign kan het niet meer vinden. Sluit daarna MSN en pak InDesign weer uit. Omdat MSN nu een browser de laatste keer heeft gebruikt, blijft het dit nu ook doen.

Bijdrager
    Brims

Waarom MS?
    Gewoon massaal Ichatten met een AIM account

Bijdrager
    Tomaat
    ”Lytstomke”

Waarom MS?
    […]

om dat het merendeel van de mensen op deze planeet met elkaar verbonden zijn middels het netwerk van ome bill…

Bijdrager
    angorawol

Probeer eens aMSN
    Het werkt helemaal als MSN en zelfs meer. (het werkt met het netwerk van ome bil)
    Mijn kinderen chatten ondertussen altijd met dat laatste programma, het geeft ook de Avatars van de andere chatters weer en ze kunnen hun eigen Avatars erin plaatsen.

Bijdrager
    Webbiker
    ”angorawol”

Probeer eens aMSN

Mee eens, ik ben ook overgestapt naar aMSN, maar als blijkt dat MSN 4.0 audio/video support gaat krijgen stap ik toch weer over.

Bijdrager
    Macosx

Ik vindt de oplossing van Sybke toch wel het simpelst.

Dank :lol:

:finderoud:

Bijdrager
    angorawol

Een tijdje geleden was er ook een draadje over dit probleem.
    en hier vind je de oplossing
    http://www.xasa.com/grupos/en/microsoft/k-n/article/884/microsoft.public.mac.messenger

Bijdrager
    The_Fronz

Ik heb ook problemen met Indesign en MSN. Ik heb de tip opgevolgd en Indesign gezipped. Hij zou nu een browser moeten openen, maar hij opent nu niks meer. In ieder geval ook geen Indesign meer. Maar nu?

Bijdrager
    Webbiker

Een remedie tegen veel kwaaltjes, verwijder eens de voorkeuren. Als dat niet helpt verwijder alles wat MSN te maken heeft en probeer het met een nieuwe installatie. Dat lijkt me het enige wat je nog kunt doen, blijft MSN weigeren dan zou ik naar een kloon overstappen. Ik ben zelf zeer te spreken over aMSN, ook al ziet het er niet uit het doet wel wat het behoort te doen.

Bijdrager
    The_Fronz

Dank je.

Nu langzaam die Windows gebruikers overhalen voor AIM.

– The Fronz

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.