7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Arjan110

Labs: Find Friends

Helaas kan je niet reageren op de labs over Find Friends.

Vind het nl. een mooie functionaliteit. Kan via die weg mooi contact houden met mijn dochter.

Maar blijkt dat ik in de app mijn dochter nooit gelokaliseerd kan worden.

Werkt het alleen met Wifi?

Bijdrager
    Buzz

Nee, maar je moet natuurlijk wel allebei een dataverbinding hebben. En de telefoon van je dochter moet een positiebepaling kunnen doen met GPS en/of WiFi. En je dochter moet jouw verzoek om haar positie te volgen natuurlijk hebben geaccepteerd op haar telefoon.

Bijdrager
    teuniha

waar staat die app

Bijdrager
    maxtje

In de app store , is een appje van Apple.

Bijdrager
    Afroman

Nee, maar je moet natuurlijk wel allebei een dataverbinding hebben.

Nee hoor, GPS is data-vrij.

Bijdrager
    P3t3r

…als ik ‘Find My Friends’ opstart op mijn new iPad (3) met IOS 7.0.6. dan krijg ik helemaal geen vrienden te zien terwijl die wel in mijn ‘contacts’ staan. Als ik kies voor ‘Add’ dan krijg ik ook geen suggestions te zien…

Even Google’n en je ziet een klaagzang staan van ‘Find My Friends’ problemen, het is dus een beta product van apple wat mij betreft, waar nog veel aan gesleuteld moet worden.

Bijdrager
    Buzz

Afroman: Je hebt uiteraard de dataverbinding nodig om de met de GPS bepaalde positiegegevens van de ene telefoon naar de andere over te kunnen brengen met de app.

P3t3r: Het klinkt alsof je andere verwachtingen ervan had. Natuurlijk kan je niet zomaar de locatie van al je vrienden zien, dat zou wat zijn. Je moet het wel eerst vragen. En je vrienden moeten het programma daarvoor ook ge├»nstalleerd hebben. Het beste kan je het dus uitproberen door met iemand af te spreken dat hij de app ook ge├»nstalleerd heeft, en dat die jouw verzoek om elkaars locatie te delen zal accepteren. Via google kan je trouwens overal wel een klaagzang over vinden. Als je daarop je oordeel baseert…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.