7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

Labelprinter Dymo heeft gewerkt onder Lion, maar nu niet meer…

Hallo

Ik heb een Dymo Labelwriter 320 en die functioneerde wel onder Lion. Probleem was wel dat het Dymo-programma niet kon worden afgesloten met CTRL+Q, het kon enkel via een geforceerde stop.

Vandaag dacht ik slim te zijn:cry: en heb gezocht naar een nieuwe update van het stuurprogramma. En ja hoor, versie 8.3.1 was verkrijgbaar. Ik heb deze geïnstalleerd en in het nederlands kreeg ik een mooi programma gekoppeld aan mijn adresboek. Maar printen lukte niet…

Ik heb dan van alles geprobeerd, uiteindelijk zelfs mijn printer verwijderd uit de printvoorkeuren en met een schone lei terug begonnen. Dacht ik…

De Mac ziet de Dymo printer niet meer. En als ik het Dymo programma opstart krijg ik de melding dat er geen ondersteunende printers gevonden zijn en ik het stuurprogramma terug moet installeren. Heb ik al een aantal keer gedaan maar nopes…

In printvoorkeuren kan ik wel een printer toevoegen maar ik zie nergens de Dymo laserprinter…

Iemand een idee ?

Bijdrager
    Harley

Dymo heeft indertijd dat lion uitkwam een actie gehad, je kreeg toen gewoon een nieuwe thuisgestuurd.
    Ook een verse gehad.
    Vreemd dat ie eerst wel gewerkt heeft onder lion.

Bijdrager
    piebas

Toen je de software (opnieuw) installeerde heb je de dymo toen aangesloten toen daarom gevraagd werd?
    En niet aangesloten gelaten bij het installeren.
    Heb je een ander usb-poort geprobeerd?

Bijdrager
    Nick Nack

Probeer niet verder, ligt niet aan jou, het werkt echt niet. De mijne werkte ook gewoon nog met Lion totdat ik de update uitvoerde. Daarna niet meer aan de praat gekregen. Dymo gebeld en toen heb ik gewoon een nieuwe gekregen! Super service daar!

Plus: Met ctrl + q sluit je zoiezo weinig af.;)

Bijdrager
    MDF

Bedankt voor de info, ik ga ook eens bellen met Dymo.

en was uiteraard ‘typefout’ CMD + Q :lol:

Bijdrager
    MDF

Heb daarnet gebeld met Dymo en ik krijg een nieuw toestel.
    Voorbeeld van goede service !!! :thumbsup:

Bijdrager
    MDF

Heb gisteren een splinternieuw toestel mogen ontvangen. Een van de recente modellen: Dymo 450
    Heel mooi toestel en véél beter prestaties dan het model 320. En het werkt uiteraard onder Lion…

En… alles gratis !!!

Perfecte service van Dymo. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.