-
Q:
Labelprinter Dymo heeft gewerkt onder Lion, maar nu niet meer…
Hallo
Ik heb een Dymo Labelwriter 320 en die functioneerde wel onder Lion. Probleem was wel dat het Dymo-programma niet kon worden afgesloten met CTRL+Q, het kon enkel via een geforceerde stop.
Vandaag dacht ik slim te zijn
en heb gezocht naar een nieuwe update van het stuurprogramma. En ja hoor, versie 8.3.1 was verkrijgbaar. Ik heb deze geïnstalleerd en in het nederlands kreeg ik een mooi programma gekoppeld aan mijn adresboek. Maar printen lukte niet…
Ik heb dan van alles geprobeerd, uiteindelijk zelfs mijn printer verwijderd uit de printvoorkeuren en met een schone lei terug begonnen. Dacht ik…
De Mac ziet de Dymo printer niet meer. En als ik het Dymo programma opstart krijg ik de melding dat er geen ondersteunende printers gevonden zijn en ik het stuurprogramma terug moet installeren. Heb ik al een aantal keer gedaan maar nopes…
In printvoorkeuren kan ik wel een printer toevoegen maar ik zie nergens de Dymo laserprinter…
Iemand een idee ?
Probeer niet verder, ligt niet aan jou, het werkt echt niet. De mijne werkte ook gewoon nog met Lion totdat ik de update uitvoerde. Daarna niet meer aan de praat gekregen. Dymo gebeld en toen heb ik gewoon een nieuwe gekregen! Super service daar!
Plus: Met ctrl + q sluit je zoiezo weinig af.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.