3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Napsju

LabelFlash op NEC DVD brander.

Zojuist zit ik deze review even te lezen en ik zit me gelijk af te vragen of er software voor de Mac bestaat om op deze manier mijn cd’s te voorzien van een label aan de onderkant. Lijkt me een erg leuke feature voor de 40 euro die deze brander kost.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    Mr Macintosh

Goede vraag ja, ik ben er nu ook naar aan het kijken, vandaar mijn reactie. Ik heb nog geen software gevonden en ik vraag me af of die er ook wel is(voor de Mac)??? Verder heb ik zo’n DVD’tjes ook nog nooit in de winkel gezien, tenzij die hetzelfde zijn als de LightScribe DVD’s.

Anders zou ik hier niets extra’s voor willen betalen, want ik zie alleen maar LightScribe en géén Labelflash(behalve bij de NEC-branders)!!

Bijdrager
    Len

Ik heb mijn NEC ND4571a gekocht omdat ie zo goedkoop is… Ik kwam er pas achter dat dat ding ook Labelflash™ ondersteunt. Nu heb ik in een aantal reviews gelezen dat dat zelfs sneller en gedetailleerder werkt dan LightScribe, dus je snapt dat ik dat direct wil proberen!

Maar… ik heb ook nog geen Mac programma gevonden dat dat kan. Hebben jullie ondertussen nog iets gevonden?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.