19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    spacefreek

Laatste MacBook update?

Kan iemand mij vertellen wanneer de laatste keer is geweest dat de MacBooks zijn ge-update?
    En hoe vaak is dit ongeveer gebeurd de afgelopen jaren? (2 keer per jaar gemiddeld bijvoorbeeld?)

Wil er 1 kopen in de komende maanden maar verwacht snel een update, ook mogelijk met multi touch geinplementeerd.
    Komt er nog een keynote aan waar deze updates vaak bekend werden gemaakt in de nabije toekomst?

Alvast bedankt,

Freek

Bijdrager
    Moriarty

Men verwacht een Keynote op 14 Oktober…

En daar verwacht men ook een update van de macBook.

Met Apple is het echter zo, you never know if there’ll be “one more thing”.

Ik zou even wachten als ik jou was!

Bijdrager
    Statenweg

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook

Het advies luidt: Don’t Buy – Updates soon
    Laatste update: 26 februari 2008

Bijdrager
    Mr Macintosh

De MacBook’s zijn begin dit jaar geüpdatet. (ik heb namelijk zo’n model:P )

Bijdrager
    ChrisMax

Ik zeg:

“Heb je er nu één nodig koop hem dan, zo niet wacht er dan mee en heb geduld tot dat de update komt”
    Wanneer deze komt kan niemand met 100 % zekerheid zeggen..

Bijdrager
    AdriaanB

er zijn zelfs (een paar) geruchten dat hij vandaag komt!
    maar om eerlijk te zijn geloof ik dat niet, en ik wacht dus lekker op 14 oktober!

Bijdrager
    ChrisMax

Haha waar heb je dat gelezen dat hij vandaag komt, wil ik graag wel lezen!

Bijdrager
    MacBoot

nog eventjes een paar weekjes wachten en je bent zeker dat je voorlopig de laatste hebt
    daarna zullen er waarschijnlijk pas weer updates komen rond januari

Bijdrager
    AdriaanB
    ”ChrisMax”

Haha waar heb je dat gelezen dat hij vandaag komt, wil ik graag wel lezen!

ik zei ook dat er niet zoveel geruchten zijn, dus als je goed zoekt vind je wel iets, maar reken er maar niet op;)

Bijdrager
    ChrisMax

Ik heb al het één en ander gelezen en er komen steeds meer geruchten bij dus begin ook wel in te zien dat de update ‘binnenkort’ moet komen. De datum 14 oktober kan ook een flop zijn.. Apple komt denk ik met de Touch Tablet omdat HP hier ook al mee begonnen is, wie weet! Ook komt er denk een MacBook update.. Helaas heb ik hier allemaal niks aan omdat ik voor de MBP wil gaan..
    Hoop dat de MBP ook een update krijgt!

Bijdrager
    KingAchille

Updates komen er altijd aan. Dus je kan blijven wachten en hopen op een update. Maar je kan er donder op zeggen dat ie binnen het half jaar weer achterhaald is. Dus als je er vandaag een nodig hebt, dan koop je hem vandaag. Krijgt ie dan morgen weer een update, dan voel je jezelf slecht, maar je hebt toch maar een laptop.
    14 oktober “kan hij upgedate worden”, dus je kan wachten en op 15 oktober jezelf vervloeken dat er niets nieuws kwam, maar je kan je ook de koning te rijk zijn dat hij ie net vernieuwd is.

Up to you:)

Mvg,

Bijdrager
    ChrisMax

Netjes geschreven KingAchille. Complimenten :beret:

Bijdrager
    spacefreek

Bedankt voor deze site! http://buyersguide.macrumors.com/ precies wat ik zocht,

Ik zag ook al een update aankomen (is lang geleden) en echt haast heb ik zeker niet

Ik wacht nog eventjes en dan is die nieuwe mooi van mij;)
    Hopelek met trackpad van glas! (Rumors)

Freek

Bijdrager
    –help

[size=9:48ae67f860]psst… hopelek schrijft men tegenwoordig als hopelijk[/size:48ae67f860]

Lijkt mij stug eigenlijk dat er een glazen trackpad in komt aangezien dit doorgaan eerst naar de MBP komt en daarna pas naar het goedkopere broertje; de MacBook. Multi trackpad lijkt me wel waarschijnlijk, evenals een CPU + RAM + HDD upgrade:)

Bijdrager
    spacefreek

Ja lijkt mij ook stug zo’n glazen trackpad, goh hebben we hier ook nederlandse docenten:P het komt denk ik doordat ik gewent ben dat m’n iPhone het netjes in hopelijk had veranderd;) Maar goed, in ieder geval wacht ik nog eventjes af, misschien krijgen wel alle laptops een update van onze Apple bazen (en dan allen in glas, ik kom het toch veel tegen bij de “rumors”)

Bijdrager
    Bumba86
    Bijdrager
    MouseMighty
    ”spacefreek”

goh hebben we hier ook nederlandse docenten:P het komt denk ik doordat ik gewent ben dat m’n iPhone het netjes in hopelijk had veranderd;)

Pssst, gewend en op je Mac zit ook een spellingscontrole en onderaan kan je eerst ook nog even een voorbeeld van je post zien voordat je hem plaatst :P
    Maar dit was even bezijden de discussie. Een glazen trackpad? Ik hoop van niet, lekker met vette vingers (die heb je altijd), is niet schoon te houden. Je gebruikt dat trackpad een stuk vaker dan het glazen scherm van je iPhone/iPod. @Bumba In je post staat bij de bron al MacBookPro..dus nee dan is dit niet de nieuwe MacBook :P

Bijdrager
    Bumba86

@ MouseMighty
    Zou dit dan de nieuwe Macbook Pro worden?

Bijdrager
    spacefreek

Met het dock in je trackpad? (aangezien het geen weerspiegeling is van het beeld, dat zou ik erg mooi vinden!!!)

Srry van m’n spelfouten, ik let er alleen maar op als ik bij m’n studie ben. dus niet achter de computer:P

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.