8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Island

Laatst toegevoegde nummers

Is er een mogelijkheid om op de iPhone (3.0) de laatst toegevoegde nummers te bekijken, zodat ik kan zien welk nummers het ‘nieuwst’ zijn als het ware..

Mvg.

Bijdrager
    Lustigson

Je kunt In iTunes een slimme afspeellijst maken en die laten synchroniseren met je iPhone.

Bijdrager
    11642

Dat is volgens mij inderdaad de enige optie.

Bijdrager
    voor een apple en een ei

Ja, dat is inderdaad een goede optie. Standaard heeft iTunes al een slimme afspeellijst staan met alle laatst toegevoegde nummers, anders kun je er een aanmaken via in windows bestand > nieuwe slimme afspeellijst. Bij Mac zal het ook wel zoiets zijn. Dan in het venstertje wat verschijnt ‘aan de volgende regel voldoen’ uitschakelen en ‘beperken tot’ en ‘direct bijwerken’ inschakelen. ‘Beperken tot’ moet worden: “Beperken tot 25 onderdelen geselecteerd op meest recent toegevoegd.”
    En dan de afspeellijst aanmaken en in het menuutje van je iPod touch dat verschijnt op je computer als je hem aansluit aanvinken bij muziek dat je die afspeellijst wilt synchroniseren.

Bijdrager
    PeterV

De iPod touch heeft standaard een afspeellijst Onlangs toegevoegd, heeft de iPhone deze niet?

Kijk eens onder iPod > Afspeellijst, staat daar een afspeellijst Onlangs toegevoegd?

Of bedoel je toch (zoals het hierboven wordt opgevat) om de laatst toegevoegde nummers aan iTunes te bekijken?

Bijdrager
    11642

Volgens mij heeft de ipod touch niet standaard zo’n afspeellijst. Itunes heeft deze standaard en hij word dan gesynchroniseerd met je ipod. Maar het eerste wat de meeste mensen doen als ze hun itunes voor het eerst openen is die voorgemaakte afspeellijsten verwijderen.

Bijdrager
    PeterV

Goed, ik begrijp nu dat de iPod touch / iPhone niet standaard een afspeellijst Onlangs toegevoegd heeft.

Maar:
    – toch heb ik een afspeellijst Onlangs toegevoegd op mijn iPod touch
    – toch heb ik niet de iTunes afspeellijst Onlangs toegevoegd gesynchroniseerd.

Wat is er dan aan de hand? Ik heb het even uitgezocht en ik denk dat het hierdoor komt:

Laatst heb ik aan de hand van het artikel Iedere dag verse tunes op je iPod slimme afspeellijsten in een slimme afspeellijst gemaakt en deze synchroniseer ik nu met de iPod.

Het lijkt dus zo dat wanneer je een slimme afspeellijst synchroniseert met je iPod dat er dan automatisch een afspeellijst Onlangs toegevoegd op je iPod verschijnt.

Bijdrager
    Island

Oké mooi. Dat test ik zo dadelijk eventjes uit :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.