6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Pzizzz

laatst gebruikte apps in IOS9

Hoe kan je in IOS9 de laatst gebruikte apps verwijderen ? Er worden standaard steeds 4 meest gebruikte apps getoond.

Bijdrager
    whaha

Dubbel drukken op de thuisknop, dan verschijnt de App-kiezer (App-switcher).
    Hiermee kun je naar alle openstaande apps gaan door van links naar rechts te swipen.

Het verwijderen is het zelfde als in iOS 8: je ‘swipte’ van onderen naar boven terwijl je het venster van de app geselecteerd hebt, die je wilt sluiten.
    Helaas is het wat lastiger dan voorheen, persoonlijk vind ik deze App-kiezer dan ook een achteruitgang ten op zichten van die van iOS 8.

Bijdrager
    Pietje13

Algemeen –> Zoek met spotlight –> Siri suggesties uit.

Edit: Siri inderdaad natuurlijk, geen sire. Bedankt KW!

Bijdrager
    KarelWillem

Siri suggesties

whaha op 27 september 2015

Dubbel drukken op de thuisknop, dan verschijnt de App-kiezer (App-switcher).
    Hiermee kun je naar alle openstaande apps gaan door van links naar rechts te swipen….

Dat werd niet bedoeld.

Bijdrager
    SvS

Weer wat geleerd over siri suggestie.

Enfin, whaha bedankt voor je nuttige reactie. Zullen wel meer mensen niet weten.

Bijdrager
    App69

Jullie hebben het waarschijnlijk over de iPhone. Maar ik vraag me toch af of jullie de gesture, 5 vingers swipen van beneden naar boven om in de App-switcher te komen, op de iPad wel te verstaan, gebruiken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.