8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    NOTyourHERO

Laatst afgespeeld-lijst maken

Hoe kun je een ‘laatst afespeeld’ lijst maken, die alle nummers opslaat die je als laatste hebt geluisterd? Ik kan me vaag herinneren dat die ooit standaard bij iTunes zat, maar ik zal hem wel per ongeluk weggedelete hebben :sealed:. Maar nu kan ik nergens vinden waar ik die lijst opnieuw kan maken.

Ik draait iTunes trouwens op Windows, voor de mensen die het willen weten. Niet dat jullie met allemaal handige Macoplossingen komen :innocent:

Bijdrager
    Pieterr

Gaat in de Windows versie van iTunes net zoals in de Mac versie van iTunes. Kwestie van de juiste opties kiezen in de slimme afspeellijst.

Bijdrager
    NOTyourHERO

Zou je dan ook kunnen vertellen welke juiste opties ik dan moet kiezen? Ik heb het al geprobeert, maar toen lukte het niet. Iets wat waarschijnlijk meer maar mij lag dan aan de computer, maar goed. Als je het kan vertellen zou ik zo van je houden 8), want dan is ook meteen mijn ‘iPod-wil-nummers-niet-meer-naar-last.fm-scrobblen’ probleem opgelost. :mrgreen:

Bijdrager
    Yaris

Slimme afspeellijst maken met ‘Laatste keer is later dan …’ Is die optie niet beschikbaar in de Windowsversie dan?

Bijdrager
    mekker

onderaan staat hoeveel nummers je in de lijst wil hebben in het popup menu rechtsdaarvan laastafgespeelde kiezen (op de mac maar neem aan dat het op de pc versie niet veel anders zal zijn
    suk6

Bijdrager
    NOTyourHERO

Ik snap het nog niet, kunnen jullie het stapje voor stapje uitleggen?

Noem het maar blond ofzo.

Bijdrager
    Yaris

Selecteer in iTunes: Archief > Nieuwe slimme afspeellijst en geef onderstaande instellingen in:

Dan toont hij alle nummers die na de opgegeven datum afgespeeld zijn.

Bijdrager
    NOTyourHERO

Dankje. Ik hou zo superveel van je. Nu kan mijn Last.FM al de nummers toevoegen die ik met mijn iPod luister :). En dat zijn er nogal wat :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.