-
@Night: is die nieuwe site die in de planning is al klaar en uitgebreid getest?
Want als dat niet het geval is dan betekent een planning van 2-3 weken in realiteit 2-3 maanden…
Verder wens ik OMT (in dit geval de site, niet die mensen die de regering over Covid adviseren) veel succes, ben zelf al een tijd over naar MacFreak.nl en zie daar steeds meer ‘overstappers’. Gezellig daar dus. ;)
-
Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door
GeorgeM.
Laadtijd nu was weer erg traag.
-
Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door
Triumph.
De laadtijd is nu niet alleen traag. Meld ik mij aan, vul alles in en geef aan dat ik ingelogd wil blijven. Telkens als ik terug kom op deze site moet ik alles opnieuw invullen. Dat is erg lastig als je in een draadje om een oplossing vraagt. Of actief wilt reageren. Over ongeveer drie weken gaat alles beter staat er in dit draadje. Lees net het artikel van de redactie ‘One More Thing: wat is er aan de hand en wat gaat er gebeuren?’. Daar staat niets concreets in. Een doekje voor het bloeden. Nemen ze ons wel serieus?
Een hoop bla bla bla in dat artikel van het beheer als je het mij vraagt. App ligt er ook regelmatig uit. Sorry @Night, maar ik denk dat 3 weken echt te optimistisch is.
-
Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.