14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Zweef

Laadtijd website

Meer dan een minuut voordat de basis van de homepage van OMT is geladen, bijna twee minuten voor alles geladen is. Wat is er loos?

Ligt niet aan mij verbinding, full pull 150Mbit hier. Alleen OMT is traag..

Bijdrager
    Tjaja

Is al dagen aan de gang. Helaas neemt OMT niet even de moeite dit te melden.

Sleutelbeheerder
    Night

is bekend, maar wat precies de oorzaak is, zijn we nog niet achter. Gelukkig stappen we binnenkort van WordPress af en schakelen over naar een ‘echt’ forum.

Overigens is dat al in diverse topics besproken.

Bijdrager
    Betatester

Wat is “binnenkort”?

Bijdrager
    GoeieDag

Night, echt, zet jezelf toch niet voor schut!

Sleutelbeheerder
    Night

De huidige planning is 2-3 weken. Dat is toch binnenkort?

Bijdrager
    Betatester

Als die 2 tot 3 weken echt waar is, dan is het inderdaad wel redelijk binnenkort. Echter dit is een belofte die jullie al lange tijd doen, en nog steeds gebeurt het niet.

Bijdrager
    GeorgeM

@Night: is die nieuwe site die in de planning is al klaar en uitgebreid getest?

Want als dat niet het geval is dan betekent een planning van 2-3 weken in realiteit 2-3 maanden…

Verder wens ik OMT (in dit geval de site, niet die mensen die de regering over Covid adviseren) veel succes, ben zelf al een tijd over naar MacFreak.nl en zie daar steeds meer ‘overstappers’. Gezellig daar dus.  ;)

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door GeorgeM.
    Bijdrager
    Triumph

Wow het lijkt wel sneller vandaag!

Bijdrager
    RW076

Jeetje (aangepast) wat is de site traaaaaaaaag geworden.

site note: 3 weken is naar huidige maatstaven een half leven, zeker op ICT gebied.

Bijdrager
    Triumph

Laadtijd nu was weer erg traag.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door Triumph.
    Bijdrager
    Roosje

De laadtijd is nu niet alleen traag. Meld ik mij aan, vul alles in en geef aan dat ik ingelogd wil blijven. Telkens als ik terug kom op deze site moet ik alles opnieuw invullen. Dat is erg lastig als je in een draadje om een oplossing vraagt. Of actief wilt reageren. Over ongeveer drie weken gaat alles beter staat er in dit draadje. Lees net het artikel van de redactie ‘One More Thing: wat is er aan de hand en wat gaat er gebeuren?’. Daar staat niets concreets in. Een doekje voor het bloeden. Nemen ze ons wel serieus?

Bijdrager
    Gemstone

Een hoop bla bla bla in dat artikel van het beheer als je het mij vraagt. App ligt er ook regelmatig uit. Sorry @Night, maar ik denk dat 3 weken echt te optimistisch is.

Bijdrager
    steveb

zoeken in het forum is nog vele malen trager dan het laden van de website

en de knop hieronder werkt ook niet
    “houd mij op de hoogte van reacties vai email”

al 5 jaar geen mail ontvangen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.