5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Marius1976

laadproblemen op dichtbij.nl site

Beste iedereen,

Niet een PRO vraag, want ik ben niet de bouwer van de site, maar ik weet niet goed waar ik deze vraag hier anders zou kunnen stellen.

De website: http://www.dichtbij.nl/capelle-krimpen/home/capelle-krimpen.aspx?pr=107&cid=2289

Doe het op mijn werk altijd meteen (windows), maar hier thuis op mijn Macs blijft die site altijd hangen en duurt het echt minuten voor hij het doet.
    Ik denk dat het iets te maken heeft met die advertentie-server (Want daar blijft ie volgens mij op hangen)

Ik heb geen adblocker hier, en de problemen die ik ondervind, doen zich voor bij Safari, Google Chrome, en Firefox.

Ik draai Mac OS X 10.8.5 en ik heb dit probleem op zowel mijn MBP als op mijn Mac Mini.

Is er iets wat ik hier aan kan doen?

Bijdrager
    Niels

Updaten naar Yosemite, want hier opent de link direct:p

Moderator
    Raymon Mens

Zo heb je een idee wat er blijft laden:

– Safari > Voorkeuren > Geavanceerd > Toon ontwikkel-menu in menubalk aanzetten.
    – Vervolgens die site openen en in het menu ‘ontwikkel’ kiezen voor ‘toon webinfovenster’
    – Nu komt er een venster in Safari waar je kan kiezen voor tijdbalken, klik dat open en refresh de site
    – Je ziet nu stats van wat lang duurt om te laden etc…

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Raymon Mens.

Moderator
    Night

@nielsdam: Mwôh, in 10.8.5 laadt de site in Safari ook in nog geen halve seconde…

Wellicht was de site zwaar belast ten tijde van het bekijken?

Bijdrager
    Marius1976

Thanks Raymon,

Dat ga ik snel eens onderzoeken.

Het is geen tijdelijk probleem. Ik heb dit probleem al maanden, en ik was het nu zat.

Hier werkt de site niet naar behoren, helaas…

Misschien dat ik met Raymons tip verder kom?
    Ik post mijn bevindingen snel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.