11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

[opgelost] me iphone vind geen netwerk

Hey allemaal!

Ik ben gisterochtend terug gekomen uit Griekenland en had daar gewoon verbinding van vodafone (mijn provider)
    Maar nu in Nederland waar ik ook altijd perfect bereik had van vodafone vind hij nu opeens geen netwerk meer.

Ik had mijn telefoon tijdens te vluchten wel op vliegtuig modus staan maar die is er inmiddels wel weer vanaf, maar
    vind nog steeds niets en is best vervelend.

Het gaat trouwens op een iPhone 4

Alvast bedankt!

oplossing: http://www.onemorething.nl/community/topic/kwam-terug-uit-griekenland-en-nu-heeft-me-iphone-geen-netwerk#post-2286072

Moderator
    unSOUND

Staat operator selectie wel op automatisch ?

Bijdrager
    Paulkwee

Ja:(

Moderator
    unSOUND

Zet die dan eens op handmatig, en kies dan jouw provider.

Bijdrager
    Buzz

Heb je hem al uit en weer aan gezet? Dat is meestal de eenvoudigste oplossing in dit soort gevallen.

Bijdrager
    Paulkwee

Oplossing al gevonden haha, eigenlijk een beetje door de reactie van unSOUND. Want wat blijkt me moet dus echt nog selecteren welke provider je wil en hij pakt het niet automatisch zonder dat je iets hoefde te zien.

Inactief
    Anoniem

@paulkwee: off topic: ik heb je website bekeken en me rot gelachen. Had al zo’n idee.

Bijdrager
    MacAanZee

Hij hoort het automatisch op te pakken, als je tenminste je iPhone op automatisch zoeken hebt ingesteld. Wél gebeurt het dat je soms je iPhone opnieuw moet opstarten als het netwerk van je provider in Nederland een tijdje uitgevallen is geweest.

Bijdrager
    Paulkwee
    Meh1965 op 02 september 2011

@paulkwee: off topic: ik heb je website bekeken en me rot gelachen. Had al zo\’n idee.

Heel belangrijk… xD

Bedankt “MacAanZee” dit probleem(pje) is al opgelost.

Bijdrager
    Oppie

Haha, je probleem is opgelost, maar je stelling over ‘me iphone’ was evengoed onjuist.:nerd:

Bijdrager
    Oldekamp

En MacAanZee, dat kan wel kloppen had vorige week even problemen met bellen/gebeld worden op het Vodafone netwerk. Denk dat het probleem daar wegkomt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.