6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    duintoppen

kunnen videobestanden na converteren binnen itunes worden gegroepeerd

ik heb bij een film een aantal VTS bestanden uit de map VIDEO_TS map geconverteerd naar MP4 video. Vervolgens heb ik deze bestanden naar de itunes bibliotheek overgezet. Dit is goed gelukt. Nu zijn deze bestanden als losse filmdelen beschikbaar en kan ik ze overzetten naar m’n ipad. Maar weet iemand of deze bestanden binnen itunes kunnen worden gegroepeerd tot 1 bestand, zodat de film met 1 handeling helemaal kan worden afgespeeld. Graag je reactie.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je ze rubriceert als Muziekvideo, worden ze achter elkaar afgespeeld.

Bijdrager
    duintoppen

bedankt. Is gelukt zo, maar hoe vul ik nu het infoscherm in? En is het nodig om ook nog andere schermen als video en sorteren in te vullen om de bestanden binnen itunes bij elkaar te houden. Graag nog wat meer info van je.

Bijdrager
    KarelWillem

Voorbeeld:

En in laatste venster: Deel van verzameling: Ja.

Bijdrager
    duintoppen

Het lukt allemaal, opnieuw bedankt daarvoor, Maar ik krijg de illustratie nog niet in beeld als ik de albumlijst selecteer. Kies ik voor raster of cover flow dan zie ik de illustratie wel. Bij muziek is dit nooit een probleem. En mag ik vragen welk programma je gebruikt voor het converteren van de videobestanden voor de ipad.

Bijdrager
    Sascha
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.