5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Alexis

Kunnen Tiger en Panther samenwerken?

Hallo allemaal,
    ik wilde weten of het met Tiger en Panther net zo’n gezeur is als met 9.2 en x qua samenwerking? (dat dat dus niet werkt) en of dat dan te maken heeft met de programma’s als Indesign PHS en ILL

Bijdrager
    jeroenimo

Neen dat zou helemaal geen probleem moeten en mogen zijn .
    Het is soms wel zo dat bepaalde software op een nieuw (lees tiger) besturings systeem niet goed of helemaal niet werkt maar dat is wel uit te vinden hier op het forum

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb een Tiger en Panther partitie staan op mijn G5 en op een oude G3 Beige (met G4 ZIF)
    Geen problemen qua samenwerking, maar ik eraan van alleen nog Tiger te behouden op de G5 en verder te werken met Panther op de G3 Beige, omdat ik daar met Tiger schijfproblemen heb.
    Een Tiger volume kan je repareren vanuit een Panther partitie, maar vanuit OS9 mag je het op een oude G3 Beige vergeten.
    Je moet natuurlijk niet de Safari of DVD Player van Tiger in Panther gaan gebruiken.

Bijdrager
    Hobbes

Ik heb wel al problemen ondervonden met iChat en files doorsturen de Phanter gebruiker kreeg de files van mij (Tiger) niet door.

Voor de rest moet je er voor zorgen dat de programmas Tiger gebruikbaar zijn, anders is het nogal moeilijk om een file vanuit Phanter te opene in Tiger als je programma niet eens werkt;)

En van Tiger via remote controll naar een Phanter computer gaan levert hier toch geen problemen op.

Bijdrager
    himac

Phanter => Panther

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.