4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Kunnen hyperlinks in apps uit en kan de ipod zelf zijn klok goedzetten?

Twee vraagjes over de iPod/Phone:
    -Kun je ergens instellen dat iOS zelf zijn klok goedzet zoals OSX dat doet?
    -Kun je verhinderen dat je in apps op reclame kunt klikken waardoor je in safari belandt. Met name bij de apps met scrolldingen wil ik nog wel eens misklikken, en dan ben je meteen uit je app en zit je in Safari. En afsluiten en de app opnieuw starten resulteert dan maar zelden in een situatie dat je verder kunt waar je gebleven was. Op OSX zou je bijvoorbeeld de actie voor internetlinks kunnen verwijderen, kan dat in iOS ook? M’n phone is jailbroken, dus Cydia opties mogen ook.

Bijdrager
    mtooster

Hoe kun je nou mistikken als je scrollt? Je veegt toch gewoon op een willekeurige plaats over je scherm heen, daar komt bij mij geen tik aan te pas. Voor je hyperlink-probleem weet ik geen oplossing, en het lijkt me vreselijk als je in apps niet meer naar externe links zou kunnen navigeren.

maargoed,
    In de instellingen -> algemeen -> datum en tijd kun je ‘Stel automatisch in’ inschakelen, als het goed is moet ie dan op den duur de klok goed zetten.

Bijdrager
    computer space

Die stel automatisch in zit er bij mij niet tussen.
    Met die externe links valt het nut voor mij wel mee. Alleen messenger gebruikt het voor mij. Voorbeelden van irritante scroll-apps zijn Ebay en Marktplaats. Daar vlieg ik veel te vaak uit. Een klik op een interessant object en een klik op een advertentie zijn zo hetzelfde. En dan kun je dus weer van voor af aan gaan browsen.

Bijdrager
    mtooster

Heb je een iPhone of iPod Touch? Misschien dat daar het verschil in zit.

Ondersteunen die apps geen multitasking? Of heb je iOS 4.x niet op je iPod?
    Anders zou zo’n app gewoon moeten kunnen onthouden waar je gebleven was.
    (en anders is het gewoon een slechte app)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.