10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    gutias45

Kun je op iPhone ook zodusdanig muziek downloaden zodat ie met interne muziek ap

Kun je op iPhone ook zodusdanig muziek downloaden zodat die muziek dan met de interne muziek app af te spelen is?

Ik bedoel downloaden via een file host. Ik hoef dan niet meer via iTunes of andere software te synchen.

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    gutias45

Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel zonder tussenkomst van een ander apparaat. Mek of PC.

Bijdrager
    nnsa

Als je deze muziek niet in iTunes zet, zal je die muziek met een andere muziek speler moeten afspelen. In de App store kan je er vele vinden.

Bijdrager
    gutias45

Ik bedoel fysieke MP3 muziek op de iPhone zetten zonder computer.  En dan afspelen met standaard muziek App (Muziek) op de iPhone.

Niks geen computer, iTunes oid.

Moderator
    Night

Nee.

All part of the Apple ecosystem.

Bijdrager
    gutias45

Ik probeerde mijn iPhone te synchen op Ubuntu, maar krijg dat niet voor elkaar de iPhone verschijnt niet in Banshee of Rhythmbox. Wel in Nemo/Nautilus.

Dus vandaar deze vraag.

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    nnsa

Je zou d muziek ook in Dropbox kunnen downloaden. Dropbox heeft een eigen MP3 speler ingebouwd.

Bijdrager
    gutias45

Na veel gedoe kreeg ik het eindelijk voor elkaar dat GTKpod de iPhone herkende, hoewel Banshee, Rhythmbox of Clementine nog steeds geen iPod zagen. Maar kreeg er nog steeds niets op gesync, 1 of andere error gaf GTKpod aan. (geen idee meer welke)

O, al gevonden, Unsupported checksum type was het.

De Dropbox App heb ik al gekeken, vind ik pure bagger overigens, mischien wel geschikt voor het afspelen van 1 nummer maar meer ook niet omdat de rest van de knoppen (Shuffle, Repeat, Next etc.) ontbreken.

Ik heb er wel een App opgekregen Musicbox, deze kan de Dropbox muziek offline maken en heeft wel alle knoppen die ook de iPhone “Muziek” App heeft. Dit is dus een goede oplossing maar wel jammer dat die muziek niet in de normale “muziek” app kan, maar ik begreep dat Apples ecosysteem dat tegenhoud/heel lastig maakt.

Ik werk nu wel eigenlijk met 3 Apps, Spotify, “Muziek” (voor via iTunes/Mediamonkey gesynchte muziek) en Musicbox (Dropbox))

Wordt wel vrij verwarrend nu allemaal waar welke muziek staat.

Ik kan die “muziek” app er natuurlijk wel af halen door voortaan alles via Dropbox/Musicbox en Spotify te doen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.