19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    gutias45

Kun een een piraten kopie of Windows zonder key installeren via bootcamp?

En kan Windows 8.1 en 7 ook geinstalleerd worden via bootcamp op MacOSX 11 Big Sur?

Ik vraag en hoef geen hulp hierin, alleen of het KAN. En wel via bootcamp geen Virtualbox etc.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door gutias45.
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

gutias45 op 28 november 2020 om 14:17
    Ik vraag en hoef geen hulp hierin, alleen of het KAN.

Vragen of het KAN is ook hulp vragen ‘..bij het installeren van illegaal verkregen software’, dus dat moet je zelf maar uitzoeken. Antwoord op de tweede vraag is nee.

Bijdrager
    Ome Kor

Windows 10 of hoger, heb ik iets gemist? Of bedoelen ze daar Linux mee? ๐Ÿ˜„

Bijdrager
    LievenL

Ja, nee, ’t gaat niet werken maar ja dat vraag je niet.

Bijdrager
    computer space

windowz ku je gewoon op de site van Microsoft downloaden. Ben je scholier, student, kun je gratis key krijgen.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Je dacht: ik maak het nรณg wat onleesbaarder, dat onderwerp ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ..?

Bijdrager
    gutias45

<p class=”cite”>Ome Kor op 28 november 2020 om 16:09</p>
    Windows 10 of hoger, heb ik iets gemist? Of bedoelen ze daar Linux mee? ๐Ÿ˜„

Nee Windows 11 of 12 denk ik….

Ik denk dat ze trouwens bedoelden W10 eerste versie: 1507
    Threshold 1 (oorspronkelijk), en latere W10 versies.

Is op deze manier overigens niet echt duidelijk.

Kan helaas nergens vinden of je pirate kopie kan draaien..

It should work just fine. Boot Camp isn’t actually necessary to run Windows on your Mac. You just need to have a Windows partition set up. Boot Camp just includes a bunch of drivers and the Boot Camp control panel, and even without those, Windows would in most cases find and install drivers that would work fine for your system.

Als ik dit mag geloven kun je ook oudere Windows versie en piraten versie draaien, zolang je Windows buiten Bootcamp om installeerd.

Als je eenmaal een Windows partitie hebt en een Windows installatieschijf kan booten zie ik ook geen belemmering, waarom een oudere versie niet zou werken afgezien mischien de drivers.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door gutias45.
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

gutias45 op 28 november 2020 om 22:09

Als ik dit mag geloven kun je ook oudere Windows versie en piraten versie draaien, zolang je Windows buiten Bootcamp om installeerd.

Dan doe je dat toch lekker? Je vroeg ‘..via bootcamp‘ trouwens.

Bijdrager
    gutias45

O, dat kan dus ook?

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Nee, dat kan niet. Zoals ik al zei.

Bijdrager
    Tegenwind

Bij de set-up van Windows 10 kun je de vraag om de key gewoon doorklikken zonder iets in te vullen.
    Je krijgt hierna wel zo’n vervelend ‘Windows activeren..’ logo in de rechter benedenhoek, welke je een tijdje kunt onderdrukken door een trial versie te starten. Open hiervoor een elevated command prompt en typ: “slmgr.vbs -rearm”. Je kunt dit 3x doen ร  30 dagen, wat genoeg tijd zou moeten zijn een licentie te vinden.

Ik zou zeggen, kijk hiervoor ook eens op Marktplaats..

Waarom je nog een oudere versie van Windows zou willen draaien weet ik niet, misschien dat je hier op een oudere MacBook nog succes mee gaat hebben, maar voor 2016 modellen of hoger krijg je waarschijnlijk de helft van de hardware niet aan de praat.
    In Parallels bijvoorbeeld zou dit wel moeten lukken.
    Windows 7 krijgt sinds vorig jaar geen updates meer en Windows 8.1 loopt volgens mij ook tegen het einde aan, dus nogmaals waarom je dat zou willen is mij een raadsel ๐Ÿ™ƒ

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Tegenwind.
    Bijdrager
    gutias45

Omdat ik een bloedhekel heb aan het spam OS W10.

Overigens als je zonder key kan installeren kun je daarna ook een crack activeren of via KMS activatie.

Kun je beter stellen de image mischien genuine moet zijn, maar de key niet?

NEVER W10! I HATE WINDOWS 10! I BANNED WINDOWS 10! WINDOWS 10 SUCKS!ย 

Dus dan is er niet veel andere keus he? M heeft zelf aangegeven dat er geen W11 of 12 komt.

(hoewel ik ook niet echt de hoop hebt dat dat mij wel zou gaan aanspreken)

En verder omdat W8.1 (en 7 ook denk ik?) in ieder geval nu nog prima werkt!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door gutias45.
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

Had je verder nog vragen die niet met het kraken van software te maken hebben?

Bijdrager
    gutias45

Uit onderzoek van de brandweer is gebleken dat er een fout in Windows 10 zit, waardoor de CPU (Processor) oververhit kan raken en je PC of Mac in brand kan vliegen. De brandweer raad dus iedereen aan zo snel mogelijk te downgraden naar Windows 8.1 of over te stappen naar een ander besturingssysteem.

Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Zout toch op man, trol.

Bijdrager
    gutias45

Hoezo trol? Vraag maar na aan de brandweer als je het niet gelooft.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Bijdrager
    gutias45

Vraag het de brandweer!

Bijdrager
    Antwoordapparaat

๐Ÿ˜ด

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.