18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Kruistocht in Spijkerbroek – trailer

Bijdrager
    roblemmen

Dat is nou echt een boek dat ik duizenden keren opnieuw heb gelezen….. Dit is wat voor een zestienjarige het dichtst bij nostalgie kan komen. :innocent:

Ik mag maar hopen dat de film me niet teleur gaat stellen. :|

Bijdrager
    Peach

(en niemand gaat dit geloven) ik was er gisteren nog tegen m’n vriendin over bezig. Er is maar 1 boek waarvan ik spijt van heb dat ik nooit gelezen heb in m’n kinderjaren: raad eens. Ik vind het daarom wel ‘cool’ dat er ’n film over komt. :)

Bijdrager
    Nietzman

Impressive.

Maar het zal dan ook wel niet een volledig Nederlandse productie zijn. ;).

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”Nietzman”

Impressive.

Maar het zal dan ook wel niet een volledig Nederlandse productie zijn. ;).

Neem, is een internationale co-productie.

Bijdrager
    Freek.

Gugm, je hebt er toch een bijdrage aan geleverd? Of heb ik slecht op zitten letten tijdens de Amsterdamse meeting?

Bijdrager
    Mr Wabbit

In welke taal wordt die film eigenlijk gesproken?

Bijdrager
    Marconius

Wow, dit is echt boek wat ik ook heel erg vaak heb gelezen. Ik heb zelf een prachtige editie in de kast staan en die koester ik enorm.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Engels (orgineel) & nederlands gedubt

Bijdrager
    Nietzman

Dan hoop ik maar dat ze de Engelse versie ook gaan draaien hier in Nederland, gedubbede films ‘mot ik niet’.

Bij Cars was het ook al zo’n hel om een Engelse versie te pakken te krijgen.

Bijdrager
    Jonnotie

Dat was het eerste boek dat ik heb gelezen:D

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”Nietzman”

Dan hoop ik maar dat ze de Engelse versie ook gaan draaien hier in Nederland, gedubbede films ‘mot ik niet’.

Bij Cars was het ook al zo’n hel om een Engelse versie te pakken te krijgen.

Ja, en meer engelse versie dan nederlandse versies :wink:

Bijdrager
    A

Ik hoor dat het een goed boek is. Nou laat ik hem nu in de vakntie gaan lezen.

Bijdrager
    donquichote

een van de weinige boeken die ik als kind in het nederlands gelezen heb. en een bok dat ik nooit vergeten ben.

Jammer dat er nu een film van gemaakt is…

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ook een mening (die ik overgins respecteer).

Thea Beckman was erg blij met het script en was ‘involved’ tot haar dood.

Bijdrager
    505
    ”Ashwin”

Ik hoor dat het een goed boek is. Nou laat ik hem nu in de vakntie gaan lezen.

Ik moet me ook bij je aansluiten, ik heb het ook nog nooit gelezen :P Ik zal het is lezen als ik tijd heb, ben nu wel nieuwsgierig geworden.

Bijdrager
    RenaultF1

heb ook al vaak gehoord dat het een goed boek is, maar aangezien ik nogal leeslui ben komt er niet veel van in huis omdat te lezen.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.