9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Leonie1

kruisje weg op tabbladen in Safari

Hai,
    Sinds kort ben ik in het bezit van een MacBook pro en meeeestal er erg blij mee, alleen soms heeft ie toch nog wel dingetjes die ineens anders zijn en ik niet weet hoe ik ze weer terug moet zetten.. Meestal vind ik t antwoord wel op deze site, maar nu dus niet, dus vandaar even vraag:
    Het kruisje op tabbladen waarmee je het tabblad kan sluiten in Safari is ineens weg… Weet dat je met cmd+W kan sluiten, maar vind het toch onhandig.. Weet iemand hoe ik dit weer terug tover?

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    verwijderd-profiel

hou je muis eens op een tabblad;)

Bijdrager
    segher

nee ik heb het ook een paar dagen geleden gehad,
    het is bij mij nu opeens weg weet niet waardoor het komt

Bijdrager
    stavos

En toch klopt hetgeen wat Jeroen zegt. In de laatste versie van Safari is het kruisje niet standaard meer aanwezig op een tabblad. Maar ga met je muis op het tabblad staan (dus de plek waar de titel staat en je normaal het kruisje ook hebt) en het kruisje komt er wel te staan.
    Helaas wordt de cursor niet opgenomen in een screenshot, anders had ik het je makkelijk kunnen laten zien.

Bijdrager
    AppleStef
    Bijdrager
    stavos

Soms, heel soms heb je wel een goede bijdrage.. :sarcastic: :thumbsup:

Bijdrager
    Leonie1

Dank vr jullie reacties! Zoals het in het filmpje is, had ik het eerst dus ook.. Maar sinds paar dagen is het dus niet meer zo dat als ik met pijltje op het tabblad, op plek vh kruisje ga staan, datie dan in beeld komt…
    :-(
    Segher, is het bij jou weer teruggekomen?

Bijdrager
    grindal

heb net hetzelfde probleem…
    iemand een oplossing ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.