24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

    Bijdrager
    Maarten Otto

    Kromtrekken iPad Mini

    Gistermiddag schrok ik me rot.

    Ineens merkte ik op dat mijn iPad Mini aan de bovenkant zeer licht was krom gaan staan. Ik noem dit zeer opmerkelijk daar de iPad of in mijn colbert zit dan wel in mijn tas. Nergens zit de iPad in de knel o.i.d.

    Hij werkt nog net zo goed, maar je schrikt er wel van.

    Meer mensen ervaring met (licht) kromtrekken van een iPad?


    Bijdrager
    flyinghigh

    Kun je van de iPad mini een foto maken. Dat verduidelijkt de situatie. Je hebt een jaar fabrieksgarantie dus ik zou niet te lang wachten met een bezoekje aan de verkoper. In de behuizing kunnen onderdelen (contactjes) misschien wel knel komen te zitten.


    Bijdrager
    Dman

    Dat klinkt niet zo mooi.
    Geen last van en ik gebruik hem ook dagelijks in verschillende situaties.
    Idd snel werk van maken.
    Ben je straks wel de eerste met een Apple product met curved glass display ;)…


    Bijdrager
    Dr. User

    Wil je ook curved glass dan? Ik regel wel wat!;)


    Bijdrager
    Maarten Otto

    Op mijn werk kreeg ik al te horen dat ik de eerste was met de iBanana.;-)


    Bijdrager
    Dman

    HAHAHA op dit moment wil ik alleen maar een curved glass als er bier in zit ;)…


    Bijdrager
    Maarten Otto

    Vanmiddag naar iCenter geweest, alhoewel ik het ding daar gekocht heb durven zij er de vingers niet aan te branden en ben ik afgewimpeld met “Ga maar naar Amsterdam”. Dat ga ik dan ook dus maar doen komende week, maar vergezeld met een juriste aangezien Appel er om bekend staat dat service ruk is zodra er dus iets niet goed is met het product.

    Ik heb gewoon garantie en dat zal ik halen ook.


    Bijdrager
    Dr. User

    Belachelijk van iCentre eigenlijk. Zij hebben hem toch verkocht??


    Bijdrager
    Maarten Otto

    Ja, en ze durven hun handen er niet aan te branden. Blijkbaar zijn zij dus wel goed op de hoogte van consumentenrecht en sturen ze me daarom door naar die fruitwinkel.

    Maar ik laat mij daar bijstaan door mijn vriendin die ook erg thuis is in consumentenrecht:-)


    Bijdrager
    Stirf

    Neem je vriendin maar mee naar iCentre. Met hen heb je een koopovereenkomst gesloten en zij dienen een deugdelijk apparaat te leveren.


    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

    Klasse A computers met klasse Z service.

    iCentre, Ivizi, Amac, noem maar op: als het erop aankomt, ben je gewoon de zak.

    K*twinkels.

    Sorry, het moest er even uit.


    Bijdrager
    FlyingSeal

    Hopelijk ga je niet met de Fyra naar Amsterdam, want dan weet je niet zeker of je wel aankomt:wink:

    Bovendien verwacht ik dat je geen problemen bij de Apple store krijgt m.b.t. garantie. Ik zou me echter niet naar Amsterdam laten sturen, iCentre mag dit oplossen, je juriste meenemen naar iCentre lijkt me beter. Maar dat heeft zij vast ook al voorgesteld…


    Bijdrager
    Maarten Otto

    Hopelijk ga je niet met de Fyra naar Amsterdam want dan weet je niet zeker of je wel aankomt

    Kuch, ahum…. Tja wat zal ik daar eens op zeggen aangezien ik er op werk.

    Ben naar het Leidscheplijn gegaan. Apple wilde er NIET eens naar kijken. De klacht werd niet in behandeling genomen. Een swap voor €219.- kon twee uur later wel want op dat moment lagen de systemen er wegens onderhoud uit. (raar dat je dan wel als bedrijf afspraken plant in je genius bar met defecte apparaten).

    Maar goed, Apple ruikt dus weer geld en dat plezier gun ik ze niet meer. Richting Apple is een klacht van een van haar medewerkers onderweg die ons onheus heeft bejegend, iCentre is in de gelegenheid gesteld (middels een aangetekende brief) te reageren op onze klacht dat zij een product hebben geleverd dat niet voldoet aan de gebruikersverwachting en het ontstaan van een ernstig defect onder normaal gebruik binnen 6 maanden. iCentre is tevens op de hoogte gesteld van de omgekeerde bewijslast die van kracht is wanneer een defect binnen 6 maanden na aankoop zich voordoet.

    Wordt vervolgd


    Bijdrager
    Rolandvbalen

    Ik wil foto!!;)


    Bijdrager
    riavanboven

    Wij hebben een KROMGETROKKEN APPLE IPAD AIR!!!!

    Ook bij ons was de verbazing super groot!!!!
    We kochten de Ipad zo’n 7 maand geleden, met beschermhoesje en al, om zeker geen schrammetje op te komen.

    Hoe het komt??? magische krachten waarschijnlijk….

    We contacteerden Apple, stuurden foto’s door naar engineering.
    Ze oordeelden, zonder de Ipad te zien dat we er “waarschijnlijk” toch iets vreemd mee gedaan hebben, zonder de Ipad “live” te zien!!
    Wij weten dat we er helemaal niks vreemds mee deden. Werd zelden buitenshuis meegenomen, enkel ‘s avonds wat gegoogled.
    Dus : geen garantie! Echte schande gewoon. Laten ons er gewoon mee zitten. Vroegen een verklaring hoe dat nu in godsnaam kan zoiets.
    Niks, totaal geen verklaring.


    Bijdrager
    Nickeelen

    Heb hier ook half jaar oude iPad air die best wel krom staat, zit nochtans een griffin survivor rond van dag 1!!!!

    Wat te doen, zal foto posten!!!


    Bijdrager
    Sabrina31

    Is het toevallig bij iemand al opgelost? Vanmiddag pak ik mijn tablet van feb. En zie dat hij helemaal krom getrokken is?!


    Bijdrager
    Joid

    Hoe erg en vervelend het ook allemaal is, je weet en snap zelf toch wel dat een iPad niet ineens uit zichzelf krom trekt. Dat gebeurt gewoon niet. Punt.

    Dus er zal iets anders gebeurd moeten zijn. Heeft kindlief echt de waarheid verteld? Lag de iPad niet tussen de kussens van de bank toen je er op neer plofte? Zat er iets zwaars in de tas dat er op drukte?
    Er zijn zoveel mogelijkheden denkbaar. Maar één mogelijkheid absoluut niet: het is een defect en de iPad is uit zichzelf krom gaan staan.

    Het is dus ten alle tijde gebruikersschade. Jammer maar helaas.


    Bijdrager
    Sabrina31

    Is er geen mogelijkheid dat zon ding op een 1 of andere manier oververhit raakt? En daardoor buigt?
    En nee hier geen mogelijkheid dat 1 van mijn kinderen het gepakt heeft aangezien de tablet op een kast lag.
    Er is ook totaal geen gebruikers schade of iets dergelijks te zien en ook werkt hij nog wel naar behoren.
    Ook heeft mijn kind een eigen tablet en de jongste is gewoon weg te jong!


    Bijdrager
    Zakske

    Als het aan oververhitting (= de batterij) zou liggen zou je iPad ook dikker moeten zijn door het uitzetten van de accu. Dit lijkt meer op gewone gebruikersschade.

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  Zakske.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  Zakske.

    Bijdrager
    McPim
    Sabrina31 op 20 juni 2017

    Is er geen mogelijkheid dat zon ding op een 1 of andere manier oververhit raakt? En daardoor buigt?

    Nee hoor. Écht niet. Dit kan alleen maar door kracht van buiten. Klem zitten, ergens tussen vallen, iemand die er per ongeluk op zit, whatever… Heel vervelend als je je inderdaad niet kunt voorstellen hoe het is gebeurd.


    Bijdrager
    sunapple

    Als je niet bang bent raar aangekeken te worden ga je er toch gewoon mee naar de Apple Store?


    Bijdrager
    McPim

    ..en dan krijg je waarschijnlijk nog steeds dezelfde reactie zoals hierboven in 2013/2014. Terecht trouwens, hoe vervelend het ook is. Hier kun je een fabrikant natuurlijk niet voor aansprakelijk stellen. Een inboedelverzekering wel als je een goed verhaal hebt :wink:

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  McPim.

    Bijdrager
    sunapple

    Ja en dan nog geloven mensen niet dat het hun eigen fout is zie ik. Nou ja, ga er lekker nog eens op zitten en misschien is ie dan weer recht.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.