3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

krijg meldingen agenda na syncen terwijl is aangegeven geen melding

Ik maak in agenda outlook exchange (windows) op mijn werk een terugkerende afspraak en stel in geen melding.
    Na synchroniseren met Mac en daarna via itunes met de iphone krijg ik steeds een melding een dag van te voren van de afspraak. Het valt op dat het na de update is van Lion Mountain. Ik heb al de afspraken verwijdert en opnieuw gemaakt maar toch komt de melding een dag van te voren weer terug als ik terugkerende reeks maak van een afspraak.
    Op de iphone staat ook onder de afspraak de tekst Melding 1 dag ervoor (09:00)
    Begrijp er niets van. Alles nog eens nagekeken en echt ingesteld “geen melding”

Geblokkeerd
    Bento
    wil51 op 08 april 1974

Ik heb al de afspraken verwijdert …

Niet doen.

Bijdrager
    Remco020

Heb een dergelijk probleem. Ontdek net dat ik alle nieuwe afspraken met melding heb op de iPhone. Blijkt dat dit alleen zo is als ik een item toevoeg in mijn agenda via de Macbook Pro. iPhone maakt er dan een ‘melding bij aanvang’ van. Op de macbook en op iCloud blijven de afspraken zonder melding genoteerd staan. Vreemd. Wie weet hoe je dit kunt oplossen? Heb zowel Macbook als iPhone opnieuw gestart, maar het probleem blijft bestaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.